Littlegirl
Betatt av forumet
Hva har dere planer om for å gjøre litt ekstra stas på kjæresten på Valentines day??
JA, JEG VET AT MAN SKAL VISE AT MAN ER GLAD I HVERANDRE HVER DAG, OG AT MAN IKKE BURDE HA EN EGEN DAG FOR SLIKT. Men for oss som kanskje likevel har lyst til å gjøre noe for kjæresten denne dagen tenkte jeg vi kunne komme med noen forslag.
Suppler meg gjerne:
JA, JEG VET AT MAN SKAL VISE AT MAN ER GLAD I HVERANDRE HVER DAG, OG AT MAN IKKE BURDE HA EN EGEN DAG FOR SLIKT. Men for oss som kanskje likevel har lyst til å gjøre noe for kjæresten denne dagen tenkte jeg vi kunne komme med noen forslag.
Suppler meg gjerne:
- Skaffe barnevakt, få litt alenetid som bare kjærester, ikke bare som mamma og pappa
- Romantisk middag
- Levende lys
- Blomster
- En flaske god vin
- Gavekort på tjenester, f.eks massasje, lage partnerens yndlingsrett, osv...
- Lage og skrive et lite kort, gjerne dikte for den som er flink til det
- Tove et lite hjerte av rød ull, og spraye med parfymen du bruker
- Gå til innkjøp av en massasjeolje, eller kanskje bare bruke babyoljen som står på badet...
- Brenne en CD med sanger du vet at kjæresten liker, og som dere har felles minner til. Gjerne lage et personlig cover også, som kompletterer gaven.
- Lage røde gelehjerter til dessert, gjerne i hjerteformer, men det går jo ann å stikke de ut med pepperkakeformene som ligger i skuffen på kjøkkenet. Disse kan pyntes med en flaske "sprutekrem".... som man sikkert kanskje kan bruke senere utover kvelden også... etter desserten kanskje?
- Sette sammen noen bilder. Enkelt men personlig. I ramme og glass, på lerret eller kartong...
- Dele en flaske champagne
- Se en god gammel film sammen, kanskje fra det året dere ble sammen.