Valentines day

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Nei,det blir nok ikke noe. :-) Vi har vel ikke helt sansen for den dagen. Blir for mye fokus på at mannen skal varte opp dama synes jeg,og liker ikke det selv. Liker best de vanlige dagene hvor vi jobber sammen,ser Game of Thrones om kvelden og koser oss med gutten vår som er et år gammel. Bryr meg ikke om roser og sånt.

Det har ikke noe med å være negativ til Valentines å gjøre for min del. Jeg er vant til å feire mors- og farsdag, og synes det er koselig at andre feirer 14. februar. Personlig er jeg rett og slett ikke særlig romantisk anlagt og det er ikke mannen heller, så derfor er det ikke en dag som er naturlig for meg/oss å markere mer enn vanlig. Vår form for romantikk i forholdet er å gjøre fine, små ting for hverandre i det daglige og med det mener jeg ikke at de som feirer Valentines day ikke gjør det samme ellers i året :)
Signerer dette jeg :)

Feirer de gangene han er hjemme . Det går begge veier. Det er jo en dag for begge to :happy:. I år er han ikke hjemme :(

FB_IMG_1550141474039.jpg

Mannen postet faktisk denne på Facebook til meg i dag. Litt usikker på hvor romantisk det var ment :-p

Her blir det litt fort til at alt går på automatikk i hverdagen. Vi flørter jo og koser til vanlig og, men syns det er en koselig dag å markere litt ekstra på. Så siden jeg har så mye tid idag lager jeg en ekstra god middag også skal jeg prøve å få laget en kake:)

Også kan man vel være romantisk resten av året og selv om man markerer valentins dagen?:)

Feirer ikke. Men fikk et kort og en boks med sjokolade, så får vel reise ut å kjøpe litt snacks til han også :p

Vi skal ut å spise på restaurant :) synes valentines day er koslig. Veldig sjeldent vi går ut å spiser ellers. Kanskje et par ganger i året.

Vi ender faktisk opp med å ta en biffmiddag/kosekveld i dag. Ikke noe sånn wow greier, men bare litt ekstra :)

Feirer ikke,men har bestilt ferdig middag i dag da. Rett og slett for sliten til å lage noe mat i dag, så helt tilfeldig at det er i dag

Back
Topp