Valentines day

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Feirer dere? Lar dere mannen overaske, eller går det begge veier?
Ikke minst, hva er planen deres??

Uhh, nei! Om ikke mannen kan vise kjærlighet alle andre dager, så trenger han ikke gjøre det i morgen heller. Jeg skal forøvrig på kveldsskole med trettenåringen, og synes det høres langt bedre ut enn romantisk klissklass.

Akkurat valentinsdagen liker jeg ikke.

Jeg har kveldsjobb. Men vi pleier ikke å feire valentines dagen til vanlig heller.

Vi feiret ikke i fjor (første valentine's sammen), og tror ikke vi skal det i år heller.

Vi ble sammen kort tid etter valentines day, så vi har ofte vært ute og spist rundt de tider. Blir mindre nå som vi har barn, men hvis de små sover prøver vi som regel å sette av tid til hverandre den dagen i stedet for diverse andre ting :)

Nei feirer ikke. Får en uggen smak i munnen av hele valentine dagen. Tror tankene går tilbake til barneskolen og alle jentene fikk kort, og jeg kun fikk kortet jeg hadde gitt den søte gutten i klassen i retur med æsj. Var ikke det samme å komme gråtende hjem og mormor hadde kjøpt en rød kjærlighet på pinne til meg som trøst.

Aldri feiret . Kysse , klemme, spise god mat , suge og ha sex kan man ha året rundt :)

Nå er ikke jeg noe blomster jente heller , men hyggelig å få sjokolade , men det kan jeg få hele året hehe..

Ingen markering her i huset :)

Det går begge veier :) vi pleier gjøre noe hyggelig for hverandre, kort, blomster eller en liten ting.:happy: ikke noe stress:angelic:

Hender vi har kjøpt et kort eller noe til hverandre også spiser vi middag og ser en fim kanskje.

Synes den "romantisk kan man være hele året" greia er så negativ. Joda. Men er jo hyggelig å ha en dag man blir mint på å sette pris på hva man har, på lik linje med morsdag og farsdag. Man setter jo pris på mor og far hele året og!

Ja vi feirer , vi viser hverandre kjærlighet resten sv året også men feirer likevel valentines
Lager kort og spiser god mat

Har kjøpt blomster noen år i år sparer vi til lånet så jeg kjøper ikke noe

Hender vi har kjøpt et kort eller noe til hverandre også spiser vi middag og ser en fim kanskje.

Synes den "romantisk kan man være hele året" greia er så negativ. Joda. Men er jo hyggelig å ha en dag man blir mint på å sette pris på hva man har, på lik linje med morsdag og farsdag. Man setter jo pris på mor og far hele året og!

Det har ikke noe med å være negativ til Valentines å gjøre for min del. Jeg er vant til å feire mors- og farsdag, og synes det er koselig at andre feirer 14. februar. Personlig er jeg rett og slett ikke særlig romantisk anlagt og det er ikke mannen heller, så derfor er det ikke en dag som er naturlig for meg/oss å markere mer enn vanlig. Vår form for romantikk i forholdet er å gjøre fine, små ting for hverandre i det daglige og med det mener jeg ikke at de som feirer Valentines day ikke gjør det samme ellers i året :-)

Vi har ikke en tradisjon, men prøver å finne tid til hverandre. Kjøper gjerne blomster til hverandre, og drikker en kopp kakao sammen i godstolene. Tanken som teller :-)

Enig med deg

Back
Topp