Valentines day

Fridam

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Marshmallows 2022
Har dere noen planer for valentinsdagen? :) Her blir det en bedre middag når kjære kommer hjem fra fjellet, og bowling med et vennepar etterpå :)

Her har vi vært i byen i dag, kjøpt lekegrind på BabyShop og spist pizza på Peppes ❤️ kvelden blir rolig med avslapping og kos i sofa'n og tv

Her har vi barnefri, men ikke pga. valentine, holder på å pakke ned leiligheten og snuppa er på hytta med besteforeldrene.

Vi gjør ikke så mye utav dagen annet enn å kose oss litt ekstra hjemme med film og god mat :) jeg vil ikke ha blomster osv, blir mye mer glad når han kommer hjem med det en "vanlig" dag!

Jeg fikk roser og sushi igår pga ferdig overstått eksamen og idag har vi gått en lang tur til byen og spist lunsj der:) nå koser vi oss hjemme med joggis og snop:)

Her er jeg på jobb, har en liten pause nå, men blir dårlig med romantikk.. vi pleier egentlig ikke å feire så veldig valentine uansett, men prøver å få barnevakt en annen kveld, så vi kan gå ut og spise sammen:)

Vi feirer ikke valentine. Men har hadd søster med kjæreste på middag i dag- og så skal vi kose oss bare mannen og meg med en film og godis i kveld;)

Vi feirar ikkje så veldig, men har kosa oss med biffmiddag :) No er vesla i seng, så blir det å finne sofaen og ein fin film tenker eg.

Her ligger vi syke begge to så farmor har lånt snuppa. Blir nok sofaen, dyna, nesespray og en film ;-)

Da kom jeg hjem fra jobb og ble overrasket av mannen med en god kvelds:)
ImageUploadedByBV Forum1423949955.649133.jpg

Her vart det litt romanse med roser på meg og et kort med en overraskelse på. Har en liten jente på besøk i helgen så vi har kost oss med bollebaking, fargelegging og div annet. I kveld skal han få overraskelsen og det er en bedre middag ute bare han og jeg :)

Vi hadde barnefri fra fredag til lørdag, for vi skulle dra bort en tur. Så vi bodde på hotell, var ute å spiste en bedre middag og var på kino. I gåe vle det shopping før vi kjørte hjem. Da jeg var hjemme var jeg utslitt, og sovna på sofaen når barna var lagt:p våkna i det mannen min holdt på å bære meg i seng :)

Her er sambo på jobb på sjøen, så jeg var alene hjemme i går, brukte kvelden til å stryke og henge opp gardiner.. :-P Har nettopp kjøpt oss stort hus og hadde ingen gardiner fra før, gikk litt amok på salg på Kid og kjøpte 18 gardinlengder rett før helga, nok å gjøre med å legge opp, sette på ringer, stryke og henge opp.. ;-)

I fjor overraska han stort! Fikk levert en diger bukett roser og sjokolade med bud på jobb, han var ute på sjøen da også, og vi hadde overhode ikke snakket om valentines på forhånd. :-) Ble ikke noe sånt i år, men det er helt greit.

I går spiste vi på restaurant på dfds. Han spiste kalv og jeg kanin
Så var det eplekake og crème brulé.
Så var det alkoholfri drink og live musikk før vi la oss i dobbeltsengen og så på tv til vi sovna. Koooos

Vi har ikke brukt og feire valentines, og det ble dårlig med kjærestetid siden vi begge har vært veldig opptatt i helga. Likevel våknet jeg til en bukett med mine favoritt roser på bordet, så det var en fin overraskelse :)

Sambo møtte meg på jobben, så gikk vi ut å spiste middag :) Også hadde han kjøpt Michael Kors klokke til meg.. :O Snill! Men jeg har jo aldri sett på valentines som en høytidelig dag akkurat, så der overrasket han meg....

Back
Topp