Valentine`s day!!

Fridemor

Forelsket i forumet
Noen som feirer Valentine`s day??
Gir dere gaver å slikt, ute å spiser middag??

Nyskjerrig.....Få høre noen romantiske historier da!!

Vi feirer ikke sånne ting....For Amerikansk for min del[8D]

Nope.....har vel laga kort og middag en gang....da vi var 19 og nyforelska......nå er vi 30 og ikke fullt så nyforleska lenger vettu......
Og så er gubben borte hele uka så.......

Nix. Vi har aldri gjort det[8D]

Nopp, feires ikke i hele tatt!! Selv om det faktisk var denne datoen vi offisielt ble sammen på [8D] (Men det hadde ingenting med Valentine's å gjøre, heldigvis!!)

ORIGINAL: soffy81

Nope.....har vel laga kort og middag en gang....da vi var 19 og nyforelska......nå er vi 30 og ikke fullt så nyforleska lenger vettu......
Og så er gubben borte hele uka så.......

Godt å høre det er flere som ikke er fult så "unge" og nyforelska lengere[;)]

syns det bare er kjekt med slike dager jeg[:)]

dagen skal bli feiret med good middag og dessert (kanskje noe ekstra godt å drikke[8D]), en gave til hver og MASSE kos (sikkert litt ) hihi

gleder meg!![:D][:D]

Jeg har alltid feiret den dagen jeg :) Uavhengi om jeg har hatt noen å feire den med he he!!

I år blir det en saftig date med dyna mi og en bunke kleenex, heehe!

Feirer ikke så voldsomt mye.. hihi.. Men jeg laget frokost til kjærst´n i dag da :) Omelett med agurk & brødskiver i hjerteform[:D][:D]

Hen ble rimelig overraska da han ikke visste at det var i dag[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trone

Jeg har alltid feiret den dagen jeg :) Uavhengi om jeg har hatt noen å feire den med he he!!

I år blir det en saftig date med dyna mi og en bunke kleenex, heehe!

Huff.. God bedringsklem[:)]

Vi feirer vel ikke akkurat, men vi koser oss med litt ekstra godt å spise og drikke, og prøver å være litt ekstra romantisk.. Ikke gir vi gaver heller, men jeg har laget en liten oppmerksomhet til han som jeg har posta på siden hans på FB. Hater fotbal, så han blir nok overraska over så se dette;

Pluss at jeg og Lucas har skaffet oss nye profilbilder, iført drakta og skjerf! Hihi, så klein[:D]

Samboer dro på jobb igjen i morges,så da jeg og Maya sto opp,lå det et brev og 200 kr på bordet i stuen :P
Så det blir nok bare jeg og Maya som blir å feire valentines :)

Vi dro på jobb i lag.. Kysset både utenfor jobb og inne på jobb[:)]

Ellers bi det neppe nå feiring i dag.
E ska t vænninna mi og sjekk at ho får tatt opp tv-program t me[8D]
E fikk blomster på lørdag, og han fikk cognac og cognackuler hos meg[:)]

Jeg pleier å få blomster og kort, men siden jeg skulle få meg fransk manikyr på neglene i dag, så fikk jeg det i gave. Vi reiser jo om få dager, så blomstene hadde nok ikke levd lenge, uansett....[;)]

Vi pleier ikke feire dagen, men kanskje vise at vi setter litt ekstra pris på hverandre :) Eg kjøpte en pakke boksere til min kjære, bare for å gi han en liten oppmerksomhet og gidd ikke å gi noe han ikke trenger [8D] Men kommer nok ikke til å gi gave hvert år. Vil heller at vi gir hverandre litt ekstra oppmerksomhet. F.eks på kvelden så kan vi se en film eller en gøy serie sammen og bruke tid ilag.
Eg fikk nydelige roser (selv om eg fikk bukett i går) og ett skjønt kort. Også inviterte han meg på date Eg er kjempe imponert og overrasket. Forventet ingenting siden han lagde litt styr for meg i går.

Nei, feirer ikke. Men første året vi var sammen, fikk jeg et halskjede å Valentine dagen[:)] Og de andre årene har jeg fått blomster, også har jeg bare bakt yndlingskaken hans. [:)]

Men nå har vi blitt enige om at det holder med morsdag og farsdag hehe. Var jo morsdag i går, og da fikk jeg blomster. Så tenker jeg at jeg baker kake til han på farsdagen!![;)]

vi har brukt å feire det, men i år blir det dårlig .. er ikke så lett å finne på noe med 3 små barn som bruker opp all energien vår[8D].. men fikk en flaske med vin som lå i hjerteekse av mannen da [:D]

Back
Topp