Vaksinering

Jeg er også i tvil på om jeg skal ta dose 3 eller ikke. Kjenner jeg meg rett, så tar jeg den nok uansett etter 1. trimester. Jeg jobber i grunnskolen og kjenner meg egentlig ganske presset til å ta den.

Jeg er også i tvil på om jeg skal ta dose 3 eller ikke. Kjenner jeg meg rett, så tar jeg den nok uansett etter 1. trimester. Jeg jobber i grunnskolen og kjenner meg egentlig ganske presset til å ta den.

samme her!

Jeg venter til andre termin.
Er samtidig bekymret for smitte!
Blir nok også mye press fra leder om å ta den grunnet min jobb.

Jeg planlegger å bruke unnskyldning med at fhi ikke anbefaler at damer som fikk blødningsforstyrrelser skal ta denne, men avvente :)

Jobber på vgs. Vil ikke ta 3.dose før 2.trimester, ble sykemeldt av legen frem til det:)
Kan legen sykemelde så langt fram i tid? Trodde de bare kunne sykemelde to uker av gangen :chicken: Regner med jeg også blir sykemeldt til uke 12 når jeg skal til legen, men trodde det måtte gjøres over flere omganger..

Ja pga smitterisiko. Ble sykemeldt for 4 uker i utgangspunktet, men uoffisielt til jeg får tatt dose 3. Så får forlengelse etterhvert. Skulle vel egentlig heller vært svangerskapspenger, men legen sa det ikke var så stor forskjell

Kan legen sykemelde så langt fram i tid? Trodde de bare kunne sykemelde to uker av gangen :chicken: Regner med jeg også blir sykemeldt til uke 12 når jeg skal til legen, men trodde det måtte gjøres over flere omganger..
Når jeg mistet i uke 19 fikk jeg 6 ukers sammenhengende sykemelding. Tror det kommer an på hva sykemeldingen gjelder.

Ja pga smitterisiko. Ble sykemeldt for 4 uker i utgangspunktet, men uoffisielt til jeg får tatt dose 3. Så får forlengelse etterhvert. Skulle vel egentlig heller vært svangerskapspenger, men legen sa det ikke var så stor forskjell

Jobber selv i barnehage og er litt bekymret med tanke på smitterisiko. Burde kanskje ta en prat med legen om det... er 5+4 i dag.

Jobber på vgs. Vil ikke ta 3.dose før 2.trimester, ble sykemeldt av legen frem til det:)
Wow, for en god lege du har! jeg ønsker heller ikke å ta dose3 før helst etter 20+ uker. Jobber på barneskole… men, jeg har fag som ikke andre lærere har og det blir vanskelig å sykemelde seg helt :sorry: rent praktisk kunne jeg ha digital undervisning, men… tenkte å bruke munnbind fast kanskje.

Ja veldig fornøyd. Jeg tenkte det samme som deg, men så tenkte jeg på noe en kollega sa tidligere, du tenker selv at du er uerstattelig, men det er skolens ansvar å sørge for elevenes undervisning, ikke din:)

Back
Topp