Vaksinerer du barna dine?

Joda, men hva er sjansen for at han hadde fått meslinger om han var vaksinert? Tror det er som legen sier at foreldre i dag er for unge til å ha opplevd sykdommen at de blir mer skremt av vaksinen :(
Jo vaksine hadde selvfølgelig beskyttet. Bare synes ut fra det jeg leser at de tydeligvis ikke har fulgt legens råd om oppfølging mens ungen var syk.

Jo vaksine hadde selvfølgelig beskyttet. Bare synes ut fra det jeg leser at de tydeligvis ikke har fulgt legens råd om oppfølging mens ungen var syk.

Fikk vel det inntrykket jeg og ja.
Tenker da også; hva skal vi med legevakt og leger i det hele tatt om man uansett ikke følger rådene? Da kunne man jo bare latt være å dra dit egentlig :/

Fikk vel det inntrykket jeg og ja.
Tenker da også; hva skal vi med legevakt og leger i det hele tatt om man uansett ikke følger rådene? Da kunne man jo bare latt være å dra dit egentlig :/
Jepp. De aller fleste overlever meslinger. Barn kan dø av mange andre ting også, lungebetennelse el. Man må jo gi barnet legehjelp! Og når barnet er alvorlig syk følge med!

Ja for oss er det en selvfølge å følge vaksinasjonsprogrammet :-)

Fått første drikkevaksine og nærmer seg tre mndskontroll og neste runde :-)

Ja for meg er det en selvfølge, for barnas beste og ikke minst andre, små og syke som ikke kan/har tatt enda

Jepp! Har ikke barn ennå (termin i går), men selvfølgelig skal jeg det, noe annet kommer aldri på tale.

Back
Topp