Vaksinerer du barna dine?

Her følger vi vaksinasjonsprogrammet.

Uff, jeg får vondt inni meg...

JA, selvfølgelig vaksinerer jeg barnet mitt!

Ja det gjør jeg.

Nå vil jeg også si at det ligger mer til grunn for det dødsfallet, siden foreldrene ikke fulgte anbefale oppfølging fra lege.

Ja, helt klart. Her følges vaksine programmet!
Men jeg var veldig skeptisk til influensa vaksinen, syntes den kom for fort og magefølelsen min skrek nei. Jeg bestilte meg da en legetime hos lege der vi diskuterte for og i mot. Barnet mitt var da bare 2 år gammel, men hadde astma.
Vi konkluderte med at vi ikke tok den.
Jeg tror at denne influensavaksinen ødela mye av tiltroen til norske helsevesen og det oppstod da mange flere skeptikere til det norske vaksineprogrammet. De må finne en løsning på hvordan de igjen kan bygge tillit.

Ja, selvfølgelig!
Eg vil ikkje v den så risikere livet t mine egne og andre sine onga!

Ja det gjør jeg.

Nå vil jeg også si at det ligger mer til grunn for det dødsfallet, siden foreldrene ikke fulgte anbefale oppfølging fra lege.

Joda, men hva er sjansen for at han hadde fått meslinger om han var vaksinert? Tror det er som legen sier at foreldre i dag er for unge til å ha opplevd sykdommen at de blir mer skremt av vaksinen :(

Ja, selvsagt er han vaksinert! Det er for meg helt selvfølgelig, både for å beskytte ham, men også alle andre han er i kontakt med, mot smitte.

Back
Topp