Vaksinereaksjon

Shauri

Forumet er livet
VIP
Regner med det kun er pga vaksinen.. Men i kveld har Daniel sovnet i senga av seg selv...! Håper jo at det ikke er pga vaksinen da, og heller at han har begynt med et "jeg elsker senga mi og elsker å legge meg" liv! Blir spennende å se hvor lenge han sover nå. Vanligvis våkner han alltid etter 30-45 min. På 3mnds kontroll vaksinen fikk han masse feber og sov ekstra godt akkurat den natten. Håoer vi slipper unna feberen denne gangen, det er aldri kjekt når de små har feber.

Får håpe det ikke er vaksinen, men noe varig:-)

Varte bare 20 min. Stigende feber så jeg tok han med på badet og ga han paracet. Plutselig kom all avokadoen opp igjen mens han fortsatt lå på stellebordet. Og etterpå ble han kjempehappy. Får nå pupp og håper det holder seg på plass.

Uffda. Får håpe han ikke har feber lenge!

Stakkars liten :(

Stakkars, ikke noe godt med feber:( Bra han fikk det opp og ut da, hvis han kanskje var litt kvalm! Håper puppen funker og at han sover godt i natt:)

Stakkars liten! :( God bedring til Daniel!

Hvordan gikk det i natt? Er feberen gått ned:)?

Har fortsatt feber. Så blir ingen babysvømming i dag. Ble sen kveld på han. Ikke i seng før 22. Hadde tre amminger i natt. Men så lenge han har feber gjør det meg ingenting. Han har sin første blund for dagen nå.

Temperaturen er på vei ned nå - så tror vaksinereaksjonen er på vei til å være over. Har hatt to høneblunder før kl 11 i dag - langt fra normalt, hehe, men det trengs jo ekstra hvile når man har feber og ikke er i form.

Godt og høre feberen er på vei ned:) De små trenger ekstra hvile når de ikke er i form, så bra han sover litt da:)

Godt han sover da, det bør hjelpe :D

Back
Topp