Vaksinere ungdommen?

Hvordan klarer du å stå i mot presset? Jeg har vært skeptisk hele tiden, men jeg valgte til slutt å gi etter og det har fått konsekvenser for meg. Jeg har vært syk siden da og legen har nå sagt at jeg ikke kan ta dose 2. angrer sånn på dose 1 :(
Mine barn skal ikke ta den, men det er et enormt press. Nå skal de vaksinere på skolen, så alle ser også at vi har tatt dette valget. Jeg synes det er kjempe vanskelig. Og jeg er helt enig med deg, det hadde ikke vært første gang at det ga konsekvenser for oss kvinner.
Hvordan syk er du? I morgen er det 2 uker siden 2.vaksine og jeg er svimmel og sliten.

Jeg har veldig mye smerter i kroppen, spesielt om natten. Veldig kvalm, kaster opp og er svimmel, får ikke i meg nok mat og drikke.
Uff:( Jeg får rare smerter rundt omkring i kroppen. Skal til legen i morgen. Ikke at hun får gjort noe, men trenger litt tilrettelegging ift jobb.

Ja folk maser noe helt vilt om noe så privat, for ja vaksiner og valg ang helse er privat. Og alle har meninger om at alle skal ta den uansett forutsetninger.
Jeg hadde heller aldri tatt den så lenge jeg var gravid, håper de snart slutter å mase på deg.
Det er nå 5 uker siden første dose, og formen er ikke bra. Gått ned flere kilo, kaster opp mye.
Jeg håper det gir seg snart, bare våknet mammaen din opp en dag så var hun frisk? Jeg håper det snart skjer meg :) Jeg er lei/...

Tror det gikk sakte men sikkert over. Hun hadde influensasymptomer.
Skjønner godt du er lei! Det der hørtes ikke bra ut :(

8.klassingen her i huset skal ikke vaksineres i denne omgang ihvertfall. Vi får eventuelt se på et senere tidspunkt, når man vet enda mer om hvordan ungdommene reagerer på vaksinen.

Nå er mine barn 9,7 og 5 år. Han eldste har allreden sport oss om han kan vær en av de første som får ta vaksinen når de skall teste på barn under 10 år.
Her har vi ikke bestemt oss enda hva vi vil gjøra når den tiden kommer.

Min 8. Klassing vil. Jeg og mannen er enige. Han har dessuten astma og sliter nok med pusten som det er

Eldstemann som altså er den eneste av våre unger som er gammel nok, fikk i dag De fleste i klassen fikk, ifølge ham.

Back
Topp