Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Som sagt så er ungene mine vaksinert. Hva andre gjør får være opp til dem. Selv er jeg ikke vaksinert og har aldri hatt noen sykdommer selv om jeg har vært utsatt for flere, både meslinger, røde hunder, vannkopper osv. Og om jeg ble syk så er ikke det dermed sagt dødsdom eller senskader da det er få prosenter av det. Lykke til den dagen ungen din blir påkjørt?Når folk får velge selv så er det med på å spre sykdommer. Jeg mener ikke man skal tvinge folk, men jeg synes likevel at det er fullstendig idiotisk å ikke vaksinere.
Lykke til den dagen ungen din blir syk.
Det er faktisk ikke det samme.Som sagt så er ungene mine vaksinert. Hva andre gjør får være opp til dem. Selv er jeg ikke vaksinert og har aldri hatt noen sykdommer selv om jeg har vært utsatt for flere, både meslinger, røde hunder, vannkopper osv. Og om jeg ble syk så er ikke det dermed sagt dødsdom eller senskader da det er få prosenter av det. Lykke til den dagen ungen din blir påkjørt?ærlig talt...
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei det er det ikke, men risikoen er mye større, var det som var poenget. Derfor føler ikke dette er noe jeg gidder å bruke energi på å kalle folk egoister for, siden det er ubetydelig få. De har sikkert alle sine grunner - noen vil alltid være uvaksinert uansett fordi de ikke kan.Det er faktisk ikke det samme.
Og så har det ikke hjulpet på at helsemyndighetene ikke burde ha anbefalt svineinfluensavaksinen. Der er det faktiske alvorlige bivirkninger. Så folk må jo få lov til å være skeptisk da vaksiner faktisk KAN være farlige. Og så har du de som ikke ønsker innholdet i vaksinen av religiøse grunner eller etiske grunner (feks at de kan være basert på døde menneskefostere). Og så har du jo de som mener at sykdom er bra for imunforsvaret. De som mener sykdom er med på å utvikle barns personlighet. Og de som mener at sykdom er naturens egen utplukking av de svake. De som mener menneskene er for mange og at vi trenger en ny svartedauen. Jah grunnene er mange........Jeg tror ikke man er egoistisk, men jeg tror at man kan være feilinformert.
For mange år siden var det et par som hadde en sønn som var autist. De betalte en forsker til å lage en falsk rapport om at vaksiner gir autisme. Det ble avslørt, men da var det for sent. Alt for mange hadde hørt at man kunne bli autist av vaksiner, og alt for få hørte om at det var bare tull.
Jeg vaksinerer. Og forstår ikke de som ikke gjør det. Men det får nå være deres valg .Vaksinerer du ikke barna mot smittsomme sykdommer? Da er du en egoist som setter andres helse i fare!
Bare se på NRK nå.
Enig!Følger selvfølgelig vaksinasjonsprogrammet.