Vaksiner generelt *link*

Mulig dette er litt usaklig av meg, men jeg blir alltid litt skeptisk når slike tekster inneholder dårlige setningsoppbygginger og masse skrivefeil...

Ja, blir litt skeptisk når jeg med en gang ser at dette er i samarbeid med "fritt helsevalg"....
Blir også litt skeptisk når det blir står: "Senfølger av vaksinen. I Norge ansees dette i dag å ha liten eller ingen betydning målt mot de antatte fordeler ved å vaksinere. I utlandet mener mange leger det motsatte." Hehe..hvor ligger utlandet?
Tror desverre ikke vi klarer å bekjempe alle sykdommer med god håndhygiene å riktig kosthold, selv om det er viktig[:)]

ORIGINAL: koitin

Mulig dette er litt usaklig av meg, men jeg blir alltid litt skeptisk når slike tekster inneholder dårlige setningsoppbygginger og masse skrivefeil...

Samme her.. Klarer ikke å ta det seriøst.

Tenkte det samme selv når jeg leste det, dette blir for dumt, en lege som skriver så knotete. Men han er faktisk en lege. Folk etterlyser uttalelser fra fagfolk, når de kommer så blir det avfeid når det ikke er innenfor de rammer og regler som helsepersonell er lagt under[8|] Jaja...

Back
Topp