Men hensikten og loven bak barnetrygden må da endres... Tror ikke det går så lett mtp det politiske bak denne ordningen i Norge?Alle mottar barnetrygd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hensikten og loven bak barnetrygden må da endres... Tror ikke det går så lett mtp det politiske bak denne ordningen i Norge?Alle mottar barnetrygd
Etter som jeg leste ville ikke Høie vurdere dette.Men hensikten og loven bak barnetrygden må da endres... Tror ikke det går så lett mtp det politiske bak denne ordningen i Norge?
Barn som ikke kan ta vaksine, får legeerklæring. Og disse barna er det ekstra viktig å beskytte.Min første tanke er så fantastisk. Må være smutthull ved allergi og slike ting da forventer jeg!
Koster jo staten utrolig mye når slike sykdommer sprer seg
Joda men da er poenget borte - de fleste får jo bare bt som eneste ytelse.Etter som jeg leste ville ikke Høie vurdere dette.
Men det var ikke bare barnetrygd, også andre velferdsytelser.
Det får nok på andre typer sosialstønader også. Men hvilke stod det ikke. Men det blir vel litt "trussel" i det: vaksinerer dere ikke, får dere ikke penger. Valget er deres.Joda men da er poenget borte - de fleste får jo bare bt som eneste ytelse.
Barnetrygden kom jo for å bedre barnefamiliers økonomi og den skal være lik for alle, så det blir jo å tulle med hele fundamentet...