Vaksine !!

Augustjente<3

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Mini fikk vaksine i dag og har vært utrøstelig en stund nå, hun har ikke feber men mest sannsynlig vondt i lårene. hs sa jeg kunne gi Paracet dersom hun ble veldig urolig, men når burde jeg gi det ? Litt motstander av medisinering om det ikke er nødvendig . Hva ville dere gjort? Flere som ble utrøstelige etter vaksinen?

Har akkurat samme gående her i skrivende øyeblikk. Har grene i en time nå, uten om de 10 min hun spiste.. kunne ønske jeg hadde Paracet. Maen sku kjøpe på vei hjem, så blir han forsinka hjem.... hadde helt klart gitt om de virker veldig plaga, så lenge det bare er av og til :)

Min våkna utrøstelig etter å ha sovet mye på dagen. Til slutt ga jeg han et bad. Da roa han seg,men så fort han var tørr igjen var det pån igjen. Men da sovna han igjen etter en liten stund. Skal sies at lillegutt her elsker å bade...

Har akkurat samme gående her i skrivende øyeblikk. Har grene i en time nå, uten om de 10 min hun spiste.. kunne ønske jeg hadde Paracet. Maen sku kjøpe på vei hjem, så blir han forsinka hjem.... hadde helt klart gitt om de virker veldig plaga, så lenge det bare er av og til :)

Det kommer og går her nå. Har trilla en time å da sov hun godt. Nå er det samme regla så da får hun nok en Paracet. Stakkars små :(

Det kommer og går her nå. Har trilla en time å da sov hun godt. Nå er det samme regla så da får hun nok en Paracet. Stakkars små :(
Sovna her og, sovet en times tid nå, tror jeg og skal hvile litt, tilfelle det fortsetter når hun våkner. Storebror reagerte aldri med annet enn å være trøtt, så var ikke helt forberedt :p

Uff.. mini har vært såååå grinete i hele dag.. tydeligvis vondt i magen.. heldigvis funnet roen for kvelden nå. Kan det være vaksinen? Fikk på fredag!

Back
Topp