Vaksine

Jøss, er ikke det litt sent å ta den NÅ? :o Jeg tok den i begynnelsen av oktober. :)

Tenker å ta den nå. Viss den finnes enda. Lappen var tatt ned i går når jeg var på legekontoret, glemte å spørre..har også vært syk siden november, så ikke kunne tatt den før nå :( men så lett jeg blir syk, og så lenge jeg blir værende syk, så ønsker jeg å ta den om jeg kan!

Jeg tok den i november jeg, og eneste bivirkningen jeg hadde var at jeg var øm der jeg ble stukket. Jeg vil ikke bli syk med to barn som går på skolen og har med seg mye rart hjem.

Tok den i oktober tror jeg det var. Dette er en vellutprøvd vaksine, ikke noe å grue seg til. Ikke en pandemi vaksine som ikke alltid er like godt utprøvd.

Har ikke tatt, og skal heller ikke ta.

Grunnen til at jeg ikke tok den for lenge siden er jo at jeg har vært syk nesten konstant i 2 mnd. Å den influensaen som er på vei hit til Norge fra Sverige nå skal visst være helt for jævelig! Slutten av januar begynnelsen på februar er jo sesongen for skikkelig influensa. Så derfor jeg skal ta den nå:) orker ikke å gå i fødsel syk å med to bhg barn hjemme! :)

Har tatt den i høst, ikke noe å grue seg for :) Lurt å være beskyttet, forferdelig med influensa rundt termin! Dessuten beskytter den lille også, som jo blir født midt i verste influensaperioden.

Grunnen til at jeg ikke tok den for lenge siden er jo at jeg har vært syk nesten konstant i 2 mnd. Å den influensaen som er på vei hit til Norge fra Sverige nå skal visst være helt for jævelig! Slutten av januar begynnelsen på februar er jo sesongen for skikkelig influensa. Så derfor jeg skal ta den nå:) orker ikke å gå i fødsel syk å med to bhg barn hjemme! :)
Den beskytter også baby etter fødsel. :)

Har ikke att den og skal heller ikke ta den. Ser ikke behovet.

Back
Topp