Vaksine

mamma_til_snart_3

Elsker forumet
Er det flere som har tatt influensa vaksina eller skal ta den? Skal ta den i morgen, men kjenner jeg er skeptisk samtidig som jeg ikke orker å bli mer syk før fødselen. ..

nope... Kan ikke ta den, så har aldri vært noe tema her..

Er det flere som har tatt influensa vaksina eller skal ta den? Skal ta den i morgen, men kjenner jeg er skeptisk samtidig som jeg ikke orker å bli mer syk før fødselen. ..

Får ikke ta den, den inneholder visst noe eggprotein eller noe og jeg har eggeallergi :p

Tok den i oktober. Eneste bivirkninga var at jeg var litt øm på selve stikkstedet. Ingenting å grue seg til mao. Men syns det var litt i seneste laget å ta den nå? Visste ikke de tok den så sent i sesongen engang. Men bedre sent enn aldri, sikkert. :)

Tok den i september eller oktober.
Hadde tatt den uavhengig av graviditeten, siden jeg jobbet i helsevesenet i høst.

Har fått anbefalt det, men sist jeg var hos legen var jeg forkjøla så da ville de ikke sette den... Takk for påminnelse ;)

Tok den i oktober eller november

Tok den i høst :-)

Hver gang jeg har tenkt at jeg skulle ta den, har jeg vært småforkjølet. Nå begynner det å bli såpass sent i sesongen at jeg velger å avstå.

Tror ikke du blir syk av den siden den er ikke-levende eller noe? Jeg merket iallfall ingenting etter jeg tok den i oktober :)

Tok den på forrige kontroll og har ikke hatt noen bivirkninger :)

Tok den i oktober. Eneste bivirkninga var at jeg var litt øm på selve stikkstedet. Ingenting å grue seg til mao. Men syns det var litt i seneste laget å ta den nå? Visste ikke de tok den så sent i sesongen engang. Men bedre sent enn aldri, sikkert. :)
Har vært skikkelig dårlig de to siste månedene. Derfor jeg har måtte vente :)

Back
Topp