Vaksine

LilleMyy90

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julilykke 2023
Noen som har vært på 3 mnd kontroll og fått vaksine enda? Hvordan gikk det? Vi skal 7 mai, gruer meg, synes det er fælt når snuppa griner av "smerte".

Vi har vært, og det var hyl og skrik og "døden nær". Men det går over! Du kan tenke deg konsekvensene hvis man ikke hadde vaksiner, da virker ikke de tårene og skrikene så fæle ;) Storesøster skrek nesten ikke i det hele tatt, så du kan jo være heldig :) Det viktigste er at du forholder deg rolig, for det virker ganske fælt å måtte holde fast hendene hennes, og så setter de en i hvert lår med kort mellomrom. Men hold deg rolig og snakk rolig til henne hele tiden, det hjelper!

Vi har vært, og det var hyl og skrik og "døden nær". Men det går over! Du kan tenke deg konsekvensene hvis man ikke hadde vaksiner, da virker ikke de tårene og skrikene så fæle ;) Storesøster skrek nesten ikke i det hele tatt, så du kan jo være heldig :) Det viktigste er at du forholder deg rolig, for det virker ganske fælt å måtte holde fast hendene hennes, og så setter de en i hvert lår med kort mellomrom. Men hold deg rolig og snakk rolig til henne hele tiden, det hjelper!

Uff, gruer meg. Er jo sykepleierstudent og vet nødvendigheten og alt det der, men er ikke noe gøy å se barnet ditt skrike :( meeen det går heldigvis fort over, skal ha med samboer også i tilfelle jeg trenger trøst :p hehe neida..

Huff nei, det er ikke noe ålreit. Vi får trøste oss med det at de små har dårlig hukommelse, så de husker ikke noe av det senere :)

Ska 12 mai.:) Går dåke begge to eller åleina med baby?

Vi å har vært, gråt til han ble lilla men er jo ikke farlig. Samme skjedde da han måtte ta blodprøve nå i forbindelsen med sykehusinnleggelse. Min ble sutrete å gråt mer enn normalt på kvelden. Fikk også litt feber og var uttilpass. Var alene. Kontordama holdt hans mens hs stakk. Jeg måtte gå ut for ble litt uvell da jeg allerede den dagen ikke følte meg helt bra

Vi har vært det i dag :) 6970 og 61cm :) Var der alene, holdt han mens to helsesøstre stakk i hvert sitt lår samtidig, gråt veldig men gikk fort over :) Spent på kvelden og morgendagen ;)

Var idagtidlig. 6250 g og 62,5 cm :) mannen holdt snuppa når hun ble stukket, jeg måtte holde meg litt for ørene, jeg får så vondt når hun gråter, hun gråter aldri, kun når hun får vondt, og det skjærer i mammahjertet. I hele dag har hun bare vært daff og sovet nesten hele dagen, men ingen feber enda. Jeg var svett når vi var ferdig med helsesøster, men det gikk bra :)

Vi skal 18 mai .. gruer meg . Men går nok bra ;)

Lille gullet har fått feber stakar, vet det er helt normalt, men ikke gøy å se henne så slapp, sover og spiser stort sett, stakar lita <3

Vi var på tirsdag. Gikk fint, litt gråt, men det går fort over. Var litt grinete resten av dagen, dagen etter var han helt normal igjen.
6210 gr og 62,5 cm

Skreik litt akkuratt etter stikket med gikk over på noen sekunder.
Kjøpte 60g stikkpille parasett i tilfelle feber. Men det fikk hu heldigvis ikke. Ble ikke ekstra trøtt en gang.

Back
Topp