vaksine?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
skal på kontroll (15mnd) i morgen. er det vaksine denne gang? syntes jeg så en tråd om det her inne for en stund siden.

ja, vi skal 3 mai, men siden MC skal opereres på torsdag igjen vet jeg ikke om hun er frisk nok til mandag. Får se..

Jepp e vaksine på tur no.. Her skal han få på onsdag..

jepp, ver vel MMR som var på den kontrollen :)

ORIGINAL: Philmani

Jepp.. vi tok ikke.. mistanke om eggallergi, så da drøyer vi den..

Ja MMR vaksinen ja... Carmen tok den på fredag, gikk så bra så[:)] Foreløpig ihvertfall...

Ja det burde gå bra :)

MMR vaksinen ja [:)] Bare ei, og den er ikke vond [:)] Har ikke merka noe foreløpig, er fem dager siden han fikk den [:)]

Andrea fikk den forje torsdag, og hadde feber i hele denne helga. Symptomene kommer ca 1ukes tid etter tatt vaksine. Da kan di få feber og utslett.

ORIGINAL: Angelos

MMR vaksinen jepp, han tok den på onsdag [;)]

[:-] Har ikke Luckas eggeallergi?? Synes å huske du skrev det!! Eller var det bare mistanke om det?

ORIGINAL: Gollemor

MMR vaksinen jepp, han tok den på onsdag [;)]

[:-] Har ikke Luckas eggeallergi?? Synes å huske du skrev det!! Eller var det bare mistanke om det?

Jopp han slo ut som bare det i fjord en gang, men har gitt han mat med egg i og jeg sa det til HS og legen at han har det men har gått bra [;)]

Aha, da så!
[:)]

ORIGINAL: FrøkenLøken

ORIGINAL: Philmani

Jepp.. vi tok ikke.. mistanke om eggallergi, så da drøyer vi den..

vi skal egentlig i slutten av mai, men håper vi skal på testing for eggeallergi først

ja var vaksine ja. hu reagerte ikke der og da, men i dag kom det store utslettene som man kan forvente etter den her[:)]

Back
Topp