Vaksine - tråden

En tråd i 'Juli 2017' startet av Marikl, 31 Okt 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Shit- 4 dager med misnøye.... d kan ikke være pga vaksina vel? Eller normalt at de får magevondt etter rotavirusvaksina?

2. Marikl Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Rotavirus vaksinen har jeg lest om MASSE bivirkninger på de små magene<3 miksturene består av levende, svekket virus , så det er logisk at magen dems reagerer .
    Vi valgte å takke nei til denne , da magen hennes ikke ville tåle et slik påkjenning da vi på den tid sleit med blod og mye slim i avføringen , grønn diaré og mye magevondt . Så for oss å skulle få et levende Rotavirusvaksine inn i allerede et betent tarm gikk ikke an. Dette er så klart i samsråd med lege.

• Liker Liker x 1
  3. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Skjønner jo at dere sier nei til akkurat den vaksina da! Får heller krysse fingrene for at dere ikke kommer i kontakt med rotaviruset [emoji171]

• Liker Liker x 1
  4. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Vi fikk høre det er helt normalt,satt i en uke her!

5. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Er d jeg stålsetter meg for her også!! Er så stas, har vært alene med lillegutt i helgen, kg skal være d resten av denne uken og neste uke også, før jeg og han drar på ferie... jeg begynner å forstå definisjonen av å være trøtt som småbarnsforelder! Har et bedre innblikk i hvordan du har d nå! [emoji32][emoji38] jeg har startet dagene med Paracet på meg sjæl her!

6. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Normalt med misnøyen ja. Rotavirus merka vi lite til men de andre...uff

7. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Skulle ønske du slapp å få innblikk i akkurat det der, for det er brutalt til tider! Jeg ble sykmeldt slik at samboer kunne være hjemme sammen med meg siden helsesøster mente jeg var på vei å utvikle fødselsdepresjon. Var veldig godt å være to i noen uker :happy: vanskelig å være god mamma når en er helt utslitt selv!

• Liker Liker x 1
  8. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Er jo sikkert noe som går over dette, så klarer d jo! Og velger å prøøøøve å tenke positivt! Prøver å holde humøret oppe.... d er sånn halvveis lett [emoji23]
    Godt du ble sykemeldt! D er godt å være to om ting!!!

9. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Det tror jeg du klarer veldig fint ;) Du er så positiv så!! :D

• Liker Liker x 1
  10. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hahaha, ja, kjent som noe som definerer meg best... [emoji23] not! [emoji23]

• Morsom Morsom x 1
  11. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Haha :hilarious: Men nå kupper vi hele vaksinetråden her :p

• Morsom Morsom x 1
  12. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Jeg veit [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] får håpe d er litt underholdende for noen å lese ‍♀️

13. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Såklart er det det, vi er jo fantastisk underholdning på en ellers trist mandag :hilarious:

• Liker Liker x 1
  14. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Vi burde slengt på en vits da.... sånn skikkelig dårlig en... [emoji28]
    Feks
    «Hva heter det når puppene har forskjellig størrelse?..... titsforskjell....» [emoji23][emoji23][emoji23]

• Morsom Morsom x 2
  15. Marikl Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Her har dere som ammer en kjempefin løsning til juletiden!

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  16. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Haha- den hadde vært så genial [emoji23][emoji23][emoji23]

17. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Haha, jeg døøøøøør :hilarious: Synes den var bra jeg, kan ha noe med underskudd på søvn å gjøre da:p

• Liker Liker x 1
  18. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Hihi, så litt kald ut :p:hilarious:

Del denne siden