Vaksine reaksjon..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Lille snuppa fikk den MMR eller hva den heter(autist vaksina) nå på tirsdag forrige uke, fikk info om litt feber på ca dag 10.. Nå har ho hatt litt feber de to siste dagene men idag ligger feber på tett oppunder 40, og går IKKE ned selv med febernedsettede, er det vanlig etter vaksinen?

Mannen er alene hjemme og litt stressa [;)] Han har gitt ho 2 ganger siden kl 4 og febern ligger på over 39 ennå... [8|]

Normalt?

Må nevne at han sa ho har mye luft i magen også [8D][:D]

huff, aldri moro med småttiser og feber... men når den ikke går ned med febernedsettende hadde jeg ringt legevakta, bare for å høre...
Snuppa mi hadde litt feber, men jeg kledde bare av henne litt og ga henne masse vann...det hjalp..

ORIGINAL: *Netten*

huff, aldri moro med småttiser og feber... men når den ikke går ned med febernedsettende hadde jeg ringt legevakta, bare for å høre...
Snuppa mi hadde litt feber, men jeg kledde bare av henne litt og ga henne masse vann...det hjalp..

Ja snuppa drikker mye vann, det er nesten det eneste ho drikker så ho får i seg en del og det er bra.. Men syns det er rart den ikke går ned med febernedsettende.. [&o]

Får ringe de om det ikke blir bra innen jeg komemr hjem[;)]

gjør det[;)]
dere blir nok litt lettere til sinns av å høre med ekspertene...[;)]
jeg hadde også blitt bekymret hvis febernedsettende hjalp...
men disse små tåler jo litt høyere tempraturer enn oss voksne...
god bedring[:)]

Må nok ringe lege vakta å høre.. Håpe det går over [;)] Blir litt stresset av det ja, spes når jeg er på jobb og ikke kan følge med selv[:)]

Back
Topp