Vaksine og permisjon

Eplete

Elsker forumet
Marsmellows-15
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei!
Er det noen som er hjemme med baby og som har tatt koronavaksinen, og altså hatt med seg babyen? Jeg har fått time midt på dagen, og kjenner ingen som kan passe babyen når jeg skal vaksineres. Lurer på om jeg kan ta med babyen, eller om mannen min kan ta velferdspermisjon når jeg skal ta vaksinen..?

Erling å hør med dem. Det pleier ikke å være noe problem å ta med seg babyen på sine egne avtaler. Men akkurat når det er snakk om vaksinen så aner jeg ikke. Både Ullevål og legeko torget skjønte aldri hvorfor jeg ikke tok med flere enn ett barn da det hadde vært praktisk siden flere skulle til dem. Jeg trudde ikke det var lov.

Eg har sett mødre ta med baby for å ta vaksinen. Det er egne avlukke også, så du kan få litt privatliv. Men ring og hør med dei.

hva gjør du hvis du får en allergisk reaksjon på vaksinen og du har med babyen? Risikoen er liten, men greit å tenke igjennom hvis det skulle skje

Jeg hadde ikke med min, men det hadde gått fint om jeg måtte det :)
Han er med på andre legetimer, som da jeg fikk satt inn spiralen, da satt han i bilstolen inne i resepsjonen på legekontoret. :)
Ikke alle har pass til barna, sånn er det bare.

Her hadde det ikke vert noe greit å ta med baby, ikke for at det ikke er lov, men på grunn av at du må sitte veldig lenge på diverse klappstoler på rad og rekke blant en Haug andre folk. Så om han kan ta seg litt fri så hadde jeg anbefalt det! Kanskje han kan ta litt ulønna fri om han ikke kan ta betalt fri?

Mannen min tok vaksine forrige uke og hadde med baby 11 mnd. Null problem :) er man riktig så uheldig og noe skjer så er man i de beste hender med intensivsykepleiere og hele pakka. De sørger nok også for at baby er trygg. Var ingen kommentarer på det her. Har sett flere gjøre det samme når jeg har vært og tatt vaksine også :)

Jeg tok med baby begge ganger. Ene gangen i bæresjal og andre gangen med vogn. Kunne låne toalett hvis jeg måtte skifte bleie og så videre. Helt problemfritt! Første gangen var hun bare 3,5 mnd og var i sjalet. Da tilbydde folk seg at jeg kunne gå foran dem i køen osv. Skikkelig praktisk med andre ord :D

Ser ikke problem at ha med seg baby.
visst noe sko skje som noen her skriver så vil de ju selvfølgelig ta vara på babyen og. Jeg hadde tatt med

Jeg hadde tatt med baby om det ikke var andre muligheter. Skjer det noe vett de hvem du er allerede og passer på baby tenker jeg

Back
Topp