vaksine..hjelp!!

Storm

Gift med forumet
nå ringte akkurat typen, og holpt på å komme i gjennom røret..
han var hos en kompis og han hadde funnet en dokumentar el noe som er fra de fremste forskere om at vaksine ikke er bra.
Og hylte ut at Jonas skal ikke vaksineres!!
han skulle ta dette med seg hjem så jeg fikk se og lese.
huff, gruer meg til dette jeg.. jeg er for vaksine.. vet lite om det å ikke vaksinere.. og det at det skal være lite bra..
noen som har meninger, annen info om dette??
hjelp meg....[&o]

Det der har vi tenkt på også.
Det er sikkert den MMR vaksinen han tenker på, noen mener at barnet har blitt autistisk etter å ha tatt vaksinen. Huff!!

Hadde litt undervisning om vaksine i høst, og det vi fikk vite var at det hadde vært mye snakk om at noen skulle ha utviklet autisme etter å ha fått vaksine, men at det aldri var bevist at det hadde skjedd... det som derimot er bevist er at mange mennesker dør av "ufarlige" sykdommer som røde hunder rundt om i verden - og det eneste måten å unngå det er gjennom vaksine.

Jeg ville garantert vaksinert mine barn. Dersom du ønsker å vaksinere synes jeg du skal la mannen din ta en prat med helsesøster - kanskje han vil bli beroliget. På helsestasjonen har de sikkert også brosjyrer som omtaler nettopp denne problematikken.

Lykke til!

Alt av helsepersonell nekter for at det er noen bivirkninger av vaksinen. MMR vaksinen tas i den samme alderen da barnet kan begynne å utvikle autisme. Jeg er også for vaksine, men vurderer å utsette å ta vaksinen til barnet er noe eldre. Vaksinen har sikkert ikke noe med autisme å gjøre, men man blir jo litt påvirket av å lese om slike ting.

takk for svar dere..
har hørt dette ang denne MMR vaksinen, men som lenemor sier, så har dem ikke bevis på dette.
og det er ikke mange tilfellene heller.
huff.. skulle ønske han kom hjem snart, for dette skal bli litt av en diskusjon gitt[8|]
han er kjempe sta, noe som jeg også er..jaja...

Hva om dere ikke vaksinerer ungen deres og den skulle få en av de alvorlige sykdommene? Da vet jeg at dere ville angret dere. Selvom det finnes bivirkininger så er ikke de sååååååååå farlige. Mange reagerer ikke mens noen får feber av vaksiner. De andre bivrkninger er mer sjeldene. Så jeg annbefalller dere som er i tvil og ta dere en prat med helsesøster og ikke finn ut av dette bare på egenhånd.
Min menning da.

var det jeg prøvde å si til han i telefonen.. hva hvis han fikk noen av sykdommene som er alvorlige, og kanskje døde[:(]
men jeg ble bare avfeid.. skal ringe helsesøster i morgen og få time til samtale om dette.. for jeg gir meg ikke på dette. jeg vil han skal vaksineres.

skal ringe helsesøster i morgen og få time til samtale om dette..

Gjør det :) Og ikke tenk noe på det før etter den samtalen du
Lykke til i hvertfall

VI ER ABSOLUTT FOR vaksine...er mykje verre dersom nokre begynner å la vere vaksinere og så får vi eit utbrudd som sprer seg og legane ikkje får kontroll med..ka då?
At ein skal få autisme av vaksinene vart tilbakevist..det er og ein tilstand som er genetisk betinga i dei aller fleste tilfella,dvs arveleg...at ein får det ut av sprøyte på same måte som gamle vaksineres for influensa er vel heller tvilsomt....eg er ihvertfall ikkje bekymra! Men fornuftig å diskutere gjennom det,bli einige og kontakte H.S slik doke gjer,når det er usemje!!
Lykke til!!

Back
Topp