M
Mam
Guest
Lille e 6 mnd idag. Han fikk vaksine i morrest å no har han 39,5 i feber. Har gitt han stillpille å d va i 20 tia, men den e enda rundt 39. Skal ikke den være gått mere ned til no??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Han e bare i body å har hatt han inne på romme dær d e kaldt. No e han kun rolig i arman mine, ellers e han missfornøyd å urolig stakkars svigermor ringe legevakta å høre om vi kan jøre nokka, eller om vi skal komme ned me han.Kledd av han litt å? Jo den skulle jo gått ned litt ja! Men var sånn her i går å på kvelden.. Gikk liksom ikke nå mye ned.. Men han er febersyk da. Men idag funka paraceten igjen etter en halvtime ca...
Ja. Han har ikke nokka imot værken febermåling eller stikkpille. Sjekka bleia å den lå ikke dær, å æ holdt den såpass lenge inne at den kom ikke ut igjen. Han har fortsatt 39 blank, så den går no ikke opp no i allefall. Ga han en ny stikkpille (eneste vi hadde i hus) å sia d funka sist han fikk vaksine tenkte æ ikke på nokka anna feber nedsettende... Har fått i han melk no å en smoothie sia han ikke drikk vann. Så han spis å virke ellers i fin form når han e våken. Legen sa at så lenge febern ikke stig, men e stabil så skulle vi ikke bekymre åss. Åsså skulle vi se på allmentilstanden hannes. Fåreløbi e den bra, så da går den væl ned løpet av dagen d e bra din lille e på bedringens veiGa du en paracet på 125mg? Du er sikker på at den ikke kom ut igjen? Kjøpte flytende pinex jeg for å prøve istedet for stikkpillen.. Han hater når jeg prøver å stikke inn stakkar... Bare vært i armene her også..
Var innom hs idag da jeg ikke er vant til feberbarn og hun sa at sålenge febern synker, han har tissebleier, spiser, ikke er altfor slapp å lett å vekke, måtte d bare gå over av seg selv og d var ikke noe farlig... Er nede i 38grader nå så da gir jeg ikke paracet. Ikke like urolig å sutrete heller så håper vi er på bedringens vei.. Håper din blir bra snart også