Vaksinasjon av hund.

smash

Forumet er livet
VIP
I morra skal Laban få 3 mnd vaksina si...
Blir de slappe og dårlige etterpå? Eller blir det ikke noe forskjell?

Ikke noen forskjell her i alle fall!

Merka ikke noe forskjell på Sander når han har fått vaksiner[:)] Men vi prøver å ta det litt rolig likevel, f.eks inviterer ikke til lek om hunden selv ikke gjør det.

Oki! Da trenger jeg ikke å grue meg så masse da[:D]
Men lille Laban gutten min har begynt å halte, så skal sjekke det i morgen.. Dakar gutten min[:(]
Håper ikke det er noe farlig..

ORIGINAL: smash

Men lille Laban gutten min har begynt å halte, så skal sjekke det i morgen.. Dakar gutten min[:(]

Vår hund forstua foten når han var valp.. Han halta i nesten 1 år[:-] Vanskelig å la det gro med en aktiv valp[8D]

Håper det ikke er noe alvorlig[:)]

ORIGINAL: Gitte__

Vår hund forstua foten når han var valp.. Han halta i nesten 1 år[:-] Vanskelig å la det gro med en aktiv valp[8D]

Uff da! Hvordan skjedde det?
Laban er så veldig til å hoppe ned fra litt høye ting, feks når vi går tur... Så tenker at han kanskje har landa feil... Men jeg har klemt å vridd og alt på beina og han reagerer ingenting på det..
Så håper det bare er et vepsestikk eller noe.. Det kryyyyyr av veps i hagen vår[:@]

ORIGINAL: Gitte__

Uff da! Hvordan skjedde det?
Laban er så veldig til å hoppe ned fra litt høye ting, feks når vi går tur... Så tenker at han kanskje har landa feil... Men jeg har klemt å vridd og alt på beina og han reagerer ingenting på det..
Så håper det bare er et vepsestikk eller noe.. Det kryyyyyr av veps i hagen vår[:@]

Hoppa ned fra en litt høy mur før vi fikk stoppa han, der var også grus som han landa på.. Så trakka vel skeivt.

Vi fant heller ikke noe vondt når vi sjekka selv, men dyrelegen bøyde foten hit og dit og klemte godt[8D]

Back
Topp