ALN89
Forumet er livet
Hahahaha!!Sånn til info (tok en for laget her) så søkte jeg på penispumpe, og der var det ikke mange bilder av peniser altså. Masse pumpebilder, though. Urettferdig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha!!Sånn til info (tok en for laget her) så søkte jeg på penispumpe, og der var det ikke mange bilder av peniser altså. Masse pumpebilder, though. Urettferdig?
Hahaha, huffSer for meg at leppene vil henge til slutt ved mye bruk? :O Hadde aldri tørt å holdt på med dette selv, i redsel for å få hengetiss.
Sånn til info (tok en for laget her) så søkte jeg på penispumpe, og der var det ikke mange bilder av peniser altså. Masse pumpebilder, though. Urettferdig?
Hahaha ler til jeg gråter herSer for meg at leppene vil henge til slutt ved mye bruk? :O Hadde aldri tørt å holdt på med dette selv, i redsel for å få hengetiss.
Veeeeldig typisk. Dette skulle kvinnegruppa Ottar settMeget typisk, ja.Ikke det at peniser er så fryktelig fine.
![]()
Hahaha ler til jeg gråter her![]()
![]()