Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får du lyst på sex? Er du langt på vei. .Hei!
Noen som vet om vaginapumpe fortsatt kan brukes når man er gravid? Jeg og kjæresten elsker å bruke den, men vi har ikke turt å prøvd etter at jeg ble gravid, men vi har så utrolig lyst! Er det på noen måte skadelig for barnet?
Hvordan får du lyst på sex? Er du langt på vei. .
Lurer jeg på ogsåHva er en vaginapumpe??
Den pumper opp vaginaen din, det ytre. Så den blir kjempe stor. Seriøst. Google detLurer jeg på også![]()
Æææsj, syns det bare var ekkelt jeg... Og takk for forslaget om å google, det er brent inn i netthinnen nåDen pumper opp vaginaen din, det ytre. Så den blir kjempe stor. Seriøst. Google detsyns det ser veldig ubehagelig ut, men whatever floats you boat
![]()
Æææsj, syns det bare var ekkelt jeg... Og takk for forslaget om å google, det er brent inn i netthinnen nå![]()
Æææsj, syns det bare var ekkelt jeg... Og takk for forslaget om å google, det er brent inn i netthinnen nå![]()
Hahaha samme her, så jeg ville ikke være aleneJeg gjorde samme feilen. Hvor er delete-knappen??![]()
Hahaha samme her, så jeg ville ikke være alenemen bildet slipper etter en tid
![]()
Hahaha, dævverJeg gjorde samme feilen. Hvor er delete-knappen??![]()
Hahaha, dævvertrodde det kom til å være bilder av selve dingsen og ikke kjerringene og
![]()
![]()
Litt for mange bilder av damene, syns jeg. Hadde holdt med ett så vi forsto hvordan det funker, bareTrodde jeg også.I hvert fall ikke SÅ mange bilder av damene.
Litt for mange bilder av damene, syns jeg. Hadde holdt med ett så vi forsto hvordan det funker, bareman tror man skal søke på noe "uskyldig" haha
Sånn til info (tok en for laget her) så søkte jeg på penispumpe, og der var det ikke mange bilder av peniser altså. Masse pumpebilder, though. Urettferdig?Å, den naiviteten.Får være mer forsiktig en eventuell neste gang, hehe.
Hahaha, neiTrodde jeg også.I hvert fall ikke SÅ mange bilder av damene.