Vaginale vektkuler farlig?

Fikk beskjed sist om å ikke ha noe som vibrerer inne i skjeden, særlig ikke opp mot livmorhalsen. Og selvsagt være nøye på hygienen med alt som evt stikkes inn.

Takk for svar! :) Hehe, trodde heller ikke det skulle bli en problemstilling, men får nå veldig tette søsken og beskjed om å trimme litt.. :p Jeg vet jeg kan gjøre vanlige øvelser, men jeg er så distré at jeg glemmer det :o Så tenkte at hvis jeg prøvde disse skulle det vel litt til for å glemme det :p :)

Kan jo ikke være farlig så lenge de er rene tenker nå jeg.
Takk for påminneren, skal jammen finne frem mine også. Er skremt over at jeg ikke lenger klarer å kutte strålen når jeg tisser nemlig.

Kan jo ikke være farlig så lenge de er rene tenker nå jeg.
Takk for påminneren, skal jammen finne frem mine også. Er skremt over at jeg ikke lenger klarer å kutte strålen når jeg tisser nemlig.

Tenkte det samme, skremmende når de "detter ut" og jeg blir klar over "hvor lite" musklaturen holder hvis jeg ikke fokuserer :p I "gamle" dager når jeg kjøpte dem datt de jo aldri ut... Fødsel forandrer alt - hvis en lurer seg unna trening/vedlikehold :o :) Ikke lett å huske :p

Tenkte det samme, skremmende når de "detter ut" og jeg blir klar over "hvor lite" musklaturen holder hvis jeg ikke fokuserer :p I "gamle" dager når jeg kjøpte dem datt de jo aldri ut... Fødsel forandrer alt - hvis en lurer seg unna trening/vedlikehold :o :) Ikke lett å huske :p
Syns det er skikkelig slitsomt med disse knipe-øvelsene, helt grusomt faktisk, og umulig å huske på å gjøre. Kanskje om jeg lar kulene ligge fremme så kan jeg trene mens jeg er på badet morgen og kveld.

Back
Topp