Vaginakuler

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Kan dette brukes under graviditeten for bekkenbunnstrening? Kun hørt det anbefales etterpå..
Jeg er elendig på knipeøvelser, så tenkte kanskje kuler får meg til å trene mer..

De sa noe på forrige at det ikke var anbefalt. Man skulle helst ikke ha noe opp der som kunne øke infeksjonsfaren eller irritere slimhinner/livmorhals mener jeg

Jeg lå og funderte litt over dette her i går kveld, og kom på det der om at man helst ikke skal ha fremmedlegemer oppi der. Må i så fall være innmari nøye med hygiene tenker jeg, og ikke bruke dem lenge av gangen.

Det sies at vaginalkuler har ingen dokumentert effekt hvis man sliter med knipeøvelser til vanlig.. Det blir som å holde en manual i en bestemt posisjon i en times tid på treningsstudioet, man får ikke nødvendigvis veldig større muskler av det :p

Dog får jeg ikke opp noe spesielt negativt i forhold til gravide og bruk av vaginalkuler ved litt googling..

Altså, som oftest trenger man ikke å knipe for å holde de på plass, det er derfor de ikke har noen særlig effekt :)

Har ikke funnetdtort ved googling jeg heller..
Jeg har noen små man må knipe for å holde på, men jeg får heller bli flinkere til å knipe uten. Hehe

Back
Topp