vagainal sprute orgasme

midnight

Glad i forumet
Har opplevd dette bare ein gang og vil gjerne oppleve det igjen...
Men det er det å sleppe seg heilt laus og overvinne den følelsen av at man skal pisse...

Jeg har fått det til kun når jeg har prøvd alene uten sambo jeg...fått det til ett par ganger, vil gjerne få det til sammen med sambo også. Skal virkelig gjøre en skikkelig innsats i prøvingen etter jeg har født også [:D]
Sambo synes det er helt rått å se på sånnt, har så lysst til at vi skal få det til!!

Finnes en krem som det går an å smøre på G-punktet som skal hjelpe...
...vent litt skal jeg se i "skuffen med det rare i" hva den heter... [;)]

Kordan bruker du kremen? står ingenting om det.

ORIGINAL: Marit 83

"Shunga rain of love" heter den kremen

http://www.lekeriet.no/index.php?main_page=product_info&cPath=82_92&products_id=534

Har prøvd den ett par ganger og den hjelper VELDIG på, men har som sagt ikke fått det til annet enn alene enda...blir så man gir opp litt etter å ha prøvd noen ganger sammen uten å få det til...blir ganske så "sliten" der nede igrunnen... [8|]

Må ta kremen på fingeren å føre den forsiktig "oppi" å smør på der du kjenner g-punktet ditt [:)]

ORIGINAL: moyas mamma

Kordan bruker du kremen? står ingenting om det.

ORIGINAL: Marit 83

"Shunga rain of love" heter den kremen

http://www.lekeriet.no/index.php?main_page=product_info&cPath=82_92&products_id=534

Har prøvd den ett par ganger og den hjelper VELDIG på, men har som sagt ikke fått det til annet enn alene enda...blir så man gir opp litt etter å ha prøvd noen ganger sammen uten å få det til...blir ganske så "sliten" der nede igrunnen... [8|]

Kommer veldig ann på partneren din også, jeg har hatt noen partnere som ikke har vært i nærheten av å få meg til å "sprute", men min nåværende mann er helt fantastisk og det regner opp til flere ganger hver gang [:D][:D] Men om den kremen kan virke, så synes jeg du skal gi det ett forsøk,- er jo noe helt spesiellt å få det skikkelig til [:D][:D] Lykke til!! 

Back
Topp