Vaffler

endaettbarn

Glad i forumet
med brunost smakte utrolig godt i dag, jippiiiii

Jeg har slitt med mye kvalme de siste par ukene, men i dag så har jeg bare vært litt småkvalm. Fikk så lyst på vaffler, nå har jeg spist to plater og det samkte fortreffelig

Åååå, jeg skulle ønske jeg likte brunost[8D].. Synes det ser så digg ut med det på vafler[;)]. Jeg har smakt brunost engang og da bare brakk jeg meg[:'(].. Syntes det var pyton.

Så bra at kvalmen er litt bedre da[:)][:D] 

mmm...hørtes godt ut!!! [;)][;)] selv gaffler jeg innpå boller og sjokomelk....hihi[8D][:D]

hørtes nydelig ut [:)] nam nam fikk veldig lyst på vafler nå. Jeg hadde med hjemmelaga syltetøy til barnehagen i dag de skulle også lage vafler i dag.

Hadde vafler til middag på onsdag.. nam nam nam med syltetøy,brunost osv.. [:)]

Dere må slutte å lage tråder med mat...[8D] Jeg som ikke finnes kvalm, men bare sulten, sitter jo her å er KONSTANT sugen på noe[8D]

nam..vaffler er jo knall godt!!

så bra. Det er deilig når man finner ting som smaker til tross for kvalmen.

Haha.. Vaffler er innamri godt da.. Og når man er kvalm så må man bare spise det man har lyst på.
Bra at kvalmen har gitt seg litt da[:D][:D]

Åhh så digg det hørtes ut med vaffler!! Jeg er ikke kvalm enda da (6+2), bank i bordet..men vaffler høres ut som noe jeg kan ha selvom jeg blir kvalm faktisk...godt tips å ta med seg ;-)

Back
Topp