Vaffelrøra og Hysteria.

eilejoha

Gift med forumet
Hvordan går det med dere?? er dere fortsatt røykfrie??
Har vært litt stille på oppdatering i det siste.

Håper dere har klart dere fint...

Næææææhhhh... Så flink du er Bolla... Gratulerer så mye til deg..
Ja, når man kommer over de første dagene så er det faktisk enkelt. (gosj, trodde aldri jeg ville noen gang si akkurat det)..

ORIGINAL: bolla82

ja sant ?! ikke jeg heller, har ALLTID tenkt at røykeslutt er døden hehe.. hvertfall ikke langt unna! men det er jo egentlig en befrielse.. i dag har jeg hatt min bror her, som var ute å røykte 5 ganger, og etter det en venninne, som JEG ble med ut på terassen 4 ganger, og ikke ETT trekk tok jeg:D hadde lyst, men samtidig ikke! :) så da klarer jeg å "henge" med røykere også uten å gå på en smell :))) vi er FLINKE! :)
så flink du har vært da.. :)
Jeg har heller ingen problem med å være med røykere.. Jeg står der og er stolt over å ikke røyke.. Ikke lukter det vondt av meg eller noe helelr.. deilig å tenke på.
Jeg fant fort ut at jeg ville klare meg da jeg hadde vært røykfri i 3 dager å var på jentefest/middag hvor de da røyket inne.[&:] Og jeg klarte meg. Da skjønte jeg at dette vil gå bra..
Mamma var livredd å røyke foran meg i begynnelsen, hehe. hun gjemmer seg nesten ennå, men jeg har sagt til ho at det er greit nå.. hehe..

Så søte dere er!!
Jeg er fortsatt røylfri!! På femte dagen nå [:)]
Åå det er så deilig!! Dag to og tre var vel de verste.. Hadde veldig lyst på samtidig som jeg ikke hadde lyst på i det hele tatt[:)]
Utsatt meg selv for de fleste vanskelige røykesituasjoner, og det går fantastisk bra, ut å røyke på trappa med venninner (uten å røyke), sitte ute i vårskyene uten å bli for frista til å ta en røyk og sånt.. Må si at røykere av og til lukter litt vondt [;)][:D] Aldri lagt merke til det før!
Eneste jeg kunne tenkt meg å prøve var en hel arbeidsdag uten å røyke, men siden jeg er fullt sykemeldt så får jeg liksom ikke prøvd det..
Men herlig å deilig det er å gå i yttergangen uten at jakka lukter vondt, ikke ha stinkende røykefingre, ikke lukte røyk av hår og hud og ikke vasse i aske og røykestumper uttafor døra..
Jeg er så fornøyd med meg selv og skryter i vilden sky[:D]
Gubben må ofte bekrefte for meg (jeg maser og maser) hvor mye bedre det er å være sammen med ei røykfri kjæreste[:D]

Dette ble ett skryteinnlegg hehe.. Men har røyka i 10 år og aldri vært så lenge røykfri før!!

Herregud så flinke vi er, vi som er eksrøykere!!

Håper virkelig Vaffelrøra fortsatt er røykfri!!

sååå flink du er..
Ja er det ikke deilig å kjenne på den mestringsfølelsen.. Herregud, det er så sinnsykt deilig..
kjempebra jobba altså.. :)
Er stolt av deg..
stå på.. dette skal du klare.. skryt alt du klarer du.. Du fortjener all rosen du kan få..

ORIGINAL: eilejoha

sååå flink du er..
Ja er det ikke deilig å kjenne på den mestringsfølelsen.. Herregud, det er så sinnsykt deilig..
kjempebra jobba altså.. :)
Er stolt av deg..
stå på.. dette skal du klare.. skryt alt du klarer du.. Du fortjener all rosen du kan få..

Tusen takk[:)]
Det er jo kjempedeilig å være røykfri!!
Hurra for oss som har klart å slutte å røyke!!

ÅÅåååå så koselig at dere tenker på oss [:)] Må innrømme at jeg har slitt litt, ble faktisk ett trekk på meg for noen dager siden. Men jobber meg gjennom det. Er ganske streng med meg selv og har sakt at jeg etter trekket startet på dag 1 igjen. [:@]
Røykfrie dager er røykfrie dager, basta bom [8D] Håper det går bedre snart. Gubben er begynt igjen, og det gjør ikke saken bedre, får se åssen det går i påska.. Vil så gjerne klare dette pga. babyen. Men ble pittelitte avskrekket da JM sa at jeg ikke burde slutte nå sist gang jeg var på kontrollen.
Hun viste til mine premature rier, blodtrykk osv osv.. Noe om at når jeg stresser så stresser babyen også, men skal prøve videre uansett[;)]

Tusen takk for alle hilsninger og tanker [:)]

jaj, glem det trekket du tok nå Vaffelrøra..
kjempefint at du vil fortsette å prøve. Synes det er litt dumt av JM å si slik, men jeg forstår hva hun mener altså.

Synd sambo din begynte igjen da..
Men lykke til videre..

Selvfølgelig må vi følge opp å støtte de som trenger det..

Jeg har gått 4 mnd og 11 dager idag røykfri.. :)

Takk alle sammen, vi eksrøykere trenger masse skryt og det er litt godt å være litt selvgod[:D]
Lykke til i påsken Vaffelrøra, du klarer dette!! Ett trekk gjør ingenting, du klarer dette!!
Grav frem røykeboka fra boksen nede i kjellern og les den, kanskje den kan hjelpe deg litt og! Så har du noe å lese på i påsken og.. Jeg fikk mye ut av å lese den hvertfall..

Hurra for oss eksrøykere!! Flink du er eilejoha, det er kjempebra!! Over 4 mnd røykfri!! Snart røykfri en uke jeg[:)]

klapp på skuldra for dere flinke røykesluttere[:D]

Back
Topp