Vaaker du navlen din?

Har innover-navle og pleier å vaske den når jeg dusjer.. ikke hver gang da :) Den er aldri skitten inni eller har lo og slikt i hvertfall :)

Den vaskes og tørkes hver gang jeg dusjer. Har veldig dyp navle og litt heng på magen så blir ekkel om den ikke vaskes.

Den blir vaska samtidig som jeg dusjer..

Vasker den samtidig som jeg dusjer :P

Min går ut over :p 8 mnd gravid :p den er ødelagt etter 3 svangerskap så kommer nokk aldri til og samle lodotter der :p er bare grusom og stor til vanlig

Den er jo så dyp at det er umulig. Så ikke bunn når jeg var høygravid en gang :p

Den er ikke så veldig djup, så den blir nok vasket av seg selv i dusjen. Har til nå aldri funnet lo eller rusk i den, har heller aldri vært lukt, så tenker ikke mye over den..

Den vaskes da Sammen med resten av magen :P Noen ganger blir den til og med skrubbet med bodyskrubben fra bodyshop :P

Er over halvannet år siden, så trenger det ikke, men liker å holde det rent der :)
Ok. Jeg har også blitt operert ser du, og trodde jeg hadde gått glipp av informasjon nå. Men sikkert lurt å holde det rent uansett da ja :-)

Haha, digger spørsmålet! Jeg pleier vaske den kjapt når jeg dysjer. Da jeg var yngre kunne det komme lodott hvis jeg ikke vasket inni. Så nå har det blitt en vane :P

Hver gang jeg dusjer :p

Back
Topp