Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det er jeg å sender er fælt når det er varmtHeldig!! Jeg har sitti i kun trusa i hele kveld, dauer snartlagt meg nå, og det er jo ikke akkurat bedre, avhengig av å ha dyne og (iallfall mellom beina og slikt
)
![]()
Åååh så deilig å kunne det DaUff ja, jeg flyktet ned i kjelleren. Der var det kjølig og godt![]()
Da er du heldigEr i syden med 30 herlige grader. Storkoser meg i varmen og i sola.![]()
Jeg liker ikke sommervarmen, så nei, er ikke glad for detJeg vil ha vaaarmeeee........
Huttetu for en drittsommer det har vært hittils i nord, og det er bare sorgen fremover på værmeldingen
Vær glad dere har sommervær!
Jeg er vanligvis veldig glad i sommer og varme altså, men nå er det dreeeepenJeg vil ha vaaarmeeee........
Huttetu for en drittsommer det har vært hittils i nord, og det er bare sorgen fremover på værmeldingen
Vær glad dere har sommervær!
Jeg liker ikke sommervarmen, så nei, er ikke glad for detville helst hatt 15 grader fra juni-aug
![]()
Hehe det var der vi å var klok av skadeVi har fått oss vifte på soverommet - kjøpte tidlig i år, i fjor var det jo utsolgt![]()
Er ikke så stort problem for min del da jeg er vant til varme somre i Frankrike - men mannen led veldig i fjor..Hehe det var der vi å var klok av skade![]()
HeheEr ikke så stort problem for min del da jeg er vant til varme somre i Frankrike - men mannen led veldig i fjor..
Men nå som vi har skal jeg absolutt ikke klage![]()