Vaaaarm

Har enda større på rommet i taket så gleder meg til å legge meg :p

Heldigvis jobber jeg i en kald matbutikk :D det er en fordel nå :D

Heldig!! Jeg har sitti i kun trusa i hele kveld, dauer snart:o lagt meg nå, og det er jo ikke akkurat bedre, avhengig av å ha dyne og (iallfall mellom beina og slikt:p ) :(

Heldig!! Jeg har sitti i kun trusa i hele kveld, dauer snart:o lagt meg nå, og det er jo ikke akkurat bedre, avhengig av å ha dyne og (iallfall mellom beina og slikt:p ) :(
Åh det er jeg å sender er fælt når det er varmt :o heldigvis har jeg en varm samboer som insisterte på Takvifte :) det er det best brukte pengene noen sinne nå :o

Uff ja, jeg flyktet ned i kjelleren. Der var det kjølig og godt :)

Uff ja, jeg flyktet ned i kjelleren. Der var det kjølig og godt :)
Åååh så deilig å kunne det Da :D
Her har vi ikke kjeller :/ i tillegg er stua oppe. Huset er kanon godt isolert ( vi fikk det de hadde rekord på :o )
I tillegg har vi malet ute rundt hele huset så vinduene har vert lukket :o ohhh :/

Er i syden med 30 herlige grader. Storkoser meg i varmen og i sola.:D

Jeg vil ha vaaarmeeee........
Huttetu for en drittsommer det har vært hittils i nord, og det er bare sorgen fremover på værmeldingen:(
Vær glad dere har sommervær!

Vi har fått oss vifte på soverommet - kjøpte tidlig i år, i fjor var det jo utsolgt :P

Huttetu for en drittsommer det har vært hittils i nord, og det er bare sorgen fremover på værmeldingen:(
Jeg liker ikke sommervarmen, så nei, er ikke glad for det :) ville helst hatt 15 grader fra juni-aug :)

Jeg er vanligvis veldig glad i sommer og varme altså, men nå er det dreeeepen:p og med rundt 10grader i badevannet her hjelper det ikke særlig, får ingen avkjøling og er like varmt inne som ute. Har kjølerom (til mat egentlig) for nødstilfeller:p hehe

Er ikke så stort problem for min del da jeg er vant til varme somre i Frankrike - men mannen led veldig i fjor..

Men nå som vi har skal jeg absolutt ikke klage ;)
Hehe :p
Jeg er født å oppvokst på Vestlandet å har aldri vert i varmere land :p men er hardere denne sommeren enn i fjor :/ men er vell graviditeten som gjør det :/

Som barn slet jeg mye med solallergi og jammen har jeg ikke fått det igjen som gravid :( reagerer på varme også, så jeg er dekket med rødt eksem

Back
Topp