Vaaaaaaaarmt

sahara82

Blir kjent med forumet
Jeg synes  det er VELDIG plagsomt med den varmen som er nå(bor i drammen). 18 dager til termin og holder nesten ikke ut den varmen lenger... Noen andre som har det sånn?????? 

Vet akkurat hvordan du har det [&:] Jeg tror vi er alene om å glede oss over meldinger om dårligere vær neste uke [;)]

Hehe... Prøvd å si det til noen andre?? Anbefales ikke,,,hehe.... har aldri gledet meg sånn til noen regndråper...

Jeg har faktisk møtt forståelse for mitt ønske om kjøligere vær og regn jeg [:D][:D]
Har funnet ut de siste dagene at neste gang (hvis det blir noen..) vil jeg ha termin en gang mellom mars og mai!!

Yepp.... dårlig timing denne første gangen..... Får forståelse av de som tenker seg om en gang.... Er det din første??

Døds varmt i Stavanger og!! Slitsomt!!![&:]

ej ønskte mej kaldare vær , å d he ej vist fått oxo[:D]

heldigen [:)]

Ikke noe kaldt her i Hokksund heller.. Holder på å renne vekk her..

Så litt kjøligere kan det godt bli..

Det er min første ja [:)] Regner med det blir fler,men har tenkt å klemme ut denne før jeg tar endelig stilling til det [;)]

jeg syns det er litt deilig med varmen jeg [:D]

til tider er det ubehagelig, men det er helt knall med sommer og sol [:D][:D]

Synest det er godt og varmt om dagen ja.
Men når Mathias hadde bursdag i mai så kjøpte jeg så stort svømmebasseng til han at det også er plass til meg oppi der, og der er det godt å være om dagen[:D]

I dag har jeg faktisk sittet 4 timer i sola.. kost meg, men det har vært en deilig kald vind, så tror det er derfor jeg holdt ut i dag...

men varmen kan blir fæl inne i mellom...[8|]

Nå har det vært ett lite regnskyll her og det hjalp mye- fikk skylt vekk en del pollen og støv og lufta ble mye friskere

Her har det vært regn, Og er bare sånn passe temeratur... Såh klager Ikkje over at det er for varmt Her...

huff.. det er utrolig varmt nå om natta altså.. tenker på å legge meg, men jeg er gjennomsvett og tviler på jeg får sove noe særlig i denne varmen.. det er helt uutholdlig[:(]

ja å få sover er heller ikke så lett i den heten. Må skifte sengetøy hver dag,for i løpet av tanna er det gjennomvått.  Sol i drammen idag oxo......

Back
Topp