Va syns dere :-)

Eeeh, nei :p

Da hadde jeg ledd litt tror jeg. Nå for tiden er det litt vanskeligere å vite om det er mann eller dame jeg ser. Det betyr jo ingenting, men når lillemor peker og man selv skal bruke han eller hun så er det jo litt ekkelt å ta feil :P
Kan jo ikke si "det" om en person heller.

Hehe. Den frisyren er like uaktuell fakeblod eller ei:D

Jeg elsker man bun! Det der... Not so much! :p Må vel ha vært laget på tull, håper jeg i alle fall. ;)

Hadde mannen skulle hatt den frisyren, hadde jeg truet med å klippe bort alt håret mitt! Så kunne vi byttet rolle ! Haha..huff!

Min kjære har hatt manbun en stund. Jeg overtalte han til å få det, og da håret akkurat hadde blitt langt nok til å ha det, var det plutselig mange andre som hadde det!! Etter en stund ble jeg litt lei av den, siden mange hadde det, pluss at jeg leste at det ikke er så bra med tanke på hårtap, og at det kan fremskynde prosessen med å få høyere og høyere hårfeste... Så jeg klipte heller håret hans litt, til en sexy skulderlang frisyre :) Fått masse gode tilbakemeldinger, og min far virket lettet over å se at manbunen var borte. Haha :D Nå er han litt lik som dette http://www.newarticleworld.com/wp-content/uploads/2015/08/men-hairstyles-for-long-hair.jpg men med helt sort hår ;)

Min kjære har hatt manbun en stund. Jeg overtalte han til å få det, og da håret akkurat hadde blitt langt nok til å ha det, var det plutselig mange andre som hadde det!! Etter en stund ble jeg litt lei av den, siden mange hadde det, pluss at jeg leste at det ikke er så bra med tanke på hårtap, og at det kan fremskynde prosessen med å få høyere og høyere hårfeste... Så jeg klipte heller håret hans litt, til en sexy skulderlang frisyre :) Fått masse gode tilbakemeldinger, og min far virket lettet over å se at manbunen var borte. Haha :D Nå er han litt lik som dette http://www.newarticleworld.com/wp-content/uploads/2015/08/men-hairstyles-for-long-hair.jpg men med helt sort hår ;)
...og bedre skjeggvekst enn han der :)

Haha! Syns jeg ser mannen med en sånn. Takk, dagens latter! :hilarious:

Gubbis kommer nok aldri til å få en sånn en ;)
Men, som frisør så nå jeg si det er modig :)

Hver sin smak
Men tviler stekt på at gubben eller storegutt kommer hjem med noe sånt, med det første.
Skulle de komme hjem med det så må jeg vel bare prøve å ikke le for mye :-)

Back
Topp