Og når eg tørka meg så var det endel brunt på papiret, andre som har opplevd dette nå i siste tid? Er 13 +4 idag.
Kan det bety en abort? Litt murringer også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og når eg tørka meg så var det endel brunt på papiret, andre som har opplevd dette nå i siste tid? Er 13 +4 idag.
Sniker litt nå, men jeg opplevde det samme da jeg var 13 uker på vei. Ble naturligvis kjemperedd og stresset så ringte legevakt som sa det var vanlig at det kunne komme litt brunt blod under graviditeten. Det er gammelt blod som kan ha oppstått av skjøre slimhinner (eller noe annet ufarlig) for en stund siden. Dette skjedde meg en fredag kveld og fikk lytte til hjertet på førstkommende mandag hos jordmor. Svangerskapet gikk helt fint og blødde ikke noe mer før rett før fødsel. Hun er straks et halvt år gammelOg når eg tørka meg så var det endel brunt på papiret, andre som har opplevd dette nå i siste tid? Er 13 +4 idag.
Sniker litt nå, men jeg opplevde det samme da jeg var 13 uker på vei. Ble naturligvis kjemperedd og stresset så ringte legevakt som sa det var vanlig at det kunne komme litt brunt blod under graviditeten. Det er gammelt blod som kan ha oppstått av skjøre slimhinner (eller noe annet ufarlig) for en stund siden. Dette skjedde meg en fredag kveld og fikk lytte til hjertet på førstkommende mandag hos jordmor. Svangerskapet gikk helt fint og blødde ikke noe mer før rett før fødsel. Hun er straks et halvt år gammel
Sniker fra april.
Jeg har hatt både brunt slim(før jeg viste jeg var gravid), festeblødning som jeg trodde var en vanlig mensen... Jeg blødde i uke 12+5... Det kom vel en 20-30dråper i do, og tørket meg vel 3-4ganger med fult papir... Lille i magen er nå 33+0 og alt ser veldig bra ut ! ❤
Hei var du så jordmor i dag på sjekk ?Tusen takk for svar jordmor var Ikkje på legekontoret idag, hun var imorgen, så tenker eg kontakter henne imorgen å får tid å høre hjertelyden, trenger å få høre at alt er bra, var på ultralyd på Torsdag i sist uke, å da så alt kjempefint ut, litt merkelig det skulle komme brunt på papiret idag
Kommer ikke til å klare å slappe av før jeg vet alt er greit, uff da er min dag øydelagt
Hei var du så jordmor i dag på sjekk ?
Heihelt glemt å oppdatere... Snakket med jordmor idag, hun sa det var ganske normalt å oppleve det, da det Ikkje var klart blod, å det tydet på gammelt blod så var det ingenting å bekymre seg for
Det va 2 gonger igår jeg opplevde det, har ikke kommet mer etter det, så tenker jeg slår meg til ro med det jordmor sa
Så flott
Her sa jordmor akkurat det samme og fikk høre hjertelyd!
Godt når bekymringene kan slippe