Va på toalettet

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Og når eg tørka meg så var det endel brunt på papiret, andre som har opplevd dette nå i siste tid? Er 13 +4 idag.
Kan det bety en abort? Litt murringer også...
 
Har ikke opplevd det selv, slimhinnene blør jo veldig lett nå så kan være det er det. Men vis du er veldig bekymret så kan du jo bestille en time så jordmor for og høre hjertelyd :)
 
Og når eg tørka meg så var det endel brunt på papiret, andre som har opplevd dette nå i siste tid? Er 13 +4 idag.
Kan det bety en abort? Litt murringer også...

Har du hatt sex nylig? Fort gjort at det blør litt da. Selv blør jeg mye fra tannkjøttet når jeg er gravid, og sist sleit jeg mye med neseblod. Blør aldri ellers, så jeg merker veldig forskjell på gravid og ikke-gravid tilstand. Håper alt er bra inni magen :Heartred
 
Hadde det en gang i uke 12/13. En uke senere hadde jeg en episode med rosa utflod. Legen sa at det var normalt. Har ikke kommet noe mer etter det:)
 
Tusen takk for svar:happy: jordmor var Ikkje på legekontoret idag, hun var imorgen, så tenker eg kontakter henne imorgen å får tid å høre hjertelyden, trenger å få høre at alt er bra, var på ultralyd på Torsdag i sist uke, å da så alt kjempefint ut, litt merkelig det skulle komme brunt på papiret idag:(

Kommer ikke til å klare å slappe av før jeg vet alt er greit, uff da er min dag øydelagt :(
 
Og når eg tørka meg så var det endel brunt på papiret, andre som har opplevd dette nå i siste tid? Er 13 +4 idag.
Kan det bety en abort? Litt murringer også...
Sniker litt nå, men jeg opplevde det samme da jeg var 13 uker på vei. Ble naturligvis kjemperedd og stresset så ringte legevakt som sa det var vanlig at det kunne komme litt brunt blod under graviditeten. Det er gammelt blod som kan ha oppstått av skjøre slimhinner (eller noe annet ufarlig) for en stund siden. Dette skjedde meg en fredag kveld og fikk lytte til hjertet på førstkommende mandag hos jordmor. Svangerskapet gikk helt fint og blødde ikke noe mer før rett før fødsel. Hun er straks et halvt år gammel☺️
 
Sniker litt nå, men jeg opplevde det samme da jeg var 13 uker på vei. Ble naturligvis kjemperedd og stresset så ringte legevakt som sa det var vanlig at det kunne komme litt brunt blod under graviditeten. Det er gammelt blod som kan ha oppstått av skjøre slimhinner (eller noe annet ufarlig) for en stund siden. Dette skjedde meg en fredag kveld og fikk lytte til hjertet på førstkommende mandag hos jordmor. Svangerskapet gikk helt fint og blødde ikke noe mer før rett før fødsel. Hun er straks et halvt år gammel☺️

Tusen takk for svar:Heartbigred sååå godt å høre at det gikk bra med deg, å at det Ikkje trenger å bety at det er noe galt:happy: krysser fingrene for at jeg er like heldig som deg, er så skummelt når enn opplever sånn, å i hvertfall nå når enn er over di magiske 12 ukene å føler enn kan slappe av..
 
Det samme skjedde med meg i uke 11. Fikk beskjed om at det ikke var noe fare så lenge det ikke kom en større mengde med rødt blod og smerter/kramper.
 
Sniker fra april.
Jeg har hatt både brunt slim(før jeg viste jeg var gravid), festeblødning som jeg trodde var en vanlig mensen... Jeg blødde i uke 12+5... Det kom vel en 20-30dråper i do, og tørket meg vel 3-4ganger med fult papir... Lille i magen er nå 33+0 og alt ser veldig bra ut ! ❤
 
Håper alt er i orden❤️ Jeg fikk rosa på papiret i uke 7 og var sikker på at jeg mistet. Usikker på hva det kom av, men alt er bra her! Satser på at alt er fint hos deg også! Men skjønner godt at dagen er ødelagt, det hadde min også vært ❤️ masse lykke til hos jordmor!
 
Sniker fra april.
Jeg har hatt både brunt slim(før jeg viste jeg var gravid), festeblødning som jeg trodde var en vanlig mensen... Jeg blødde i uke 12+5... Det kom vel en 20-30dråper i do, og tørket meg vel 3-4ganger med fult papir... Lille i magen er nå 33+0 og alt ser veldig bra ut ! ❤


Takk for oppmuntrende ord:Heartred godt å vite at det kan gå godt også, men kjenner meg veldig urolig, får prøve å tenke positivt:love7
 
Eg hadde faktisk det samme i går - da var eg også 13+4.
Brunt slim på papiret - ble litt stresset her også :oops:

Har time hos jordmor i morgen (den va allerede avtalt), så har bestemt meg for at om hun ikkje finner hjertelyd så blir det ny privat UL, orker ikkje å ‘ikkje vite’ hva det var.

Høres ut som om flere opplever det samme uten at det har vært et problem - det er jo bra:happy:
 
Tusen takk for svar:happy: jordmor var Ikkje på legekontoret idag, hun var imorgen, så tenker eg kontakter henne imorgen å får tid å høre hjertelyden, trenger å få høre at alt er bra, var på ultralyd på Torsdag i sist uke, å da så alt kjempefint ut, litt merkelig det skulle komme brunt på papiret idag:(

Kommer ikke til å klare å slappe av før jeg vet alt er greit, uff da er min dag øydelagt :(
Hei :) var du så jordmor i dag på sjekk ? :)
 
Hei :) var du så jordmor i dag på sjekk ? :)

Hei:happy:helt glemt å oppdatere... Snakket med jordmor idag, hun sa det var ganske normalt å oppleve det, da det Ikkje var klart blod, å det tydet på gammelt blod så var det ingenting å bekymre seg for:)

Det va 2 gonger igår jeg opplevde det, har ikke kommet mer etter det, så tenker jeg slår meg til ro med det jordmor sa:happy:
 
Hei:happy:helt glemt å oppdatere... Snakket med jordmor idag, hun sa det var ganske normalt å oppleve det, da det Ikkje var klart blod, å det tydet på gammelt blod så var det ingenting å bekymre seg for:)

Det va 2 gonger igår jeg opplevde det, har ikke kommet mer etter det, så tenker jeg slår meg til ro med det jordmor sa:happy:

Så flott :happy:
Her sa jordmor akkurat det samme og fikk høre hjertelyd!

Godt når bekymringene kan slippe :happy:
 
Sniker fra september:bag:

Når jeg var 10+3 opplevde jeg plutselig litt blod og brun utflod de neste dagene. Jeg sjekket på ul og det var morkaken som hadde lagt seg over mormunnen som gjorde det. Det var ikke farlig for den lille, og vi håper morkaken flytter seg med tiden. Kan jo være noe slikt? Det er som sagt ikke farlig for babyen:)
 
Back
Topp