va en smule ekkel nu *oppdatert*

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Heijdii

ORIGINAL: *SnartMammaTil2*

om jeg ikke tar helt feil så bor HI på andenes,
Der er det ikke så kaldt nå som enkelte skal ha det til og være.

http://www.yr.no/sted/Norge/Nordland/Andøy/Andenes/

da kan de vell fint stå ute, det er jo varmere der enn her![8D]

Lnger nede står det at det kan bli  minus ti da. Ville ikke sittet dem ut om natten. Men det ville ikke jeg gjort her heller. Er flaks at glasset ikke sprakk hos dere i munsgrader. Det eksploderer ofte når det blir varmt igjen. Jeg hadde nå ikke tatt sjansen. Hadde stuet dem vekk.

hehe, har ikke peiling eg.. drikker ikke![8D] var min far som glemte de ute, men når eg tenker meg
om så var det faktisk bokser![:-]

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Kjære vene, driver virkelig folk og sjekker ut temperaturen der HI bor for å understøtte argumenter og få fram sine poeng? [:D][:D]

Det e itj sunt, vettu! [:D][:D]

RETT SKAL VÆRE RETT!![:-][8D]

ORIGINAL: CogJ

heeelt utrolig hva folk klarer å lage diskusjon av.. [:-]

BV vettu, hihi.. var min feil, fordi eg trodde de kunne stå ute![8D]

om jeg ikke tar helt feil så bor HI på andenes,
Der er det ikke så kaldt nå som enkelte skal ha det til og være.

http://www.yr.no/sted/Norge/Nordland/Andøy/Andenes/

da kan de vell fint stå ute, det er jo varmere der enn her![8D]

Lnger nede står det at det kan bli  minus ti da. Ville ikke sittet dem ut om natten. Men det ville ikke jeg gjort her heller. Er flaks at glasset ikke sprakk hos dere i munsgrader. Det eksploderer ofte når det blir varmt igjen. Jeg hadde nå ikke tatt sjansen. Hadde stuet dem vekk.

hehe, har ikke peiling eg.. drikker ikke![8D] var min far som glemte de ute, men når eg tenker meg
om så var det faktisk bokser![:-]

Ja de tåler jo en del *host*[:-]  Men boksene er gøy å åpne når de er for kalde though[8D]

Hehehe, jamen da er det jo ikke rart at de holdt seg fint!!
neste gang skal jeg sjekke opplysningen før jeg uttaler meg.. hehe

Jeg er ikke overrasket over at folk klarer å lage en stor diskusjon ut av en så meningsløs tråd! [:D]
Ingenting forbauser meg etter at jeg ble halshogd og kjeftet huden full fordi jeg laget en tråd om at jeg ikke liker brunost.

WHAT ??[:-][:-][:-][:-]

synes du virker "makt" syk. ser ikke problemet med og ha øl'n der. men du liker vell og styre over andre?

Fantastisk.....

[8|]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg er ikke overrasket over at folk klarer å lage en stor diskusjon ut av en så meningsløs tråd! [:D]
Ingenting forbauser meg etter at jeg ble halshogd og kjeftet huden full fordi jeg laget en tråd om at jeg ikke liker brunost.

WHAT ??[:-][:-][:-][:-]

Haha, ja jeg skrev at jeg ikke klarte å like brunost, samme hvor mye jeg prøvde, og da fikk jeg sånne svar som:
"HERREGUD MENNESKE!!! La nå folk få like det de vil, da! Smaken er som baken, har du hørt om det, eller??[:@][:@]"
Jeg traff tydeligvis et ømt punkt der, gitt... Så ALDRI diss brunosten, da henger du i en tynn tråd! [8D][8D]

[:D][:D]

Hahahaha herregud

du veit d e lørdag på BV

hehe huska den om brunosten ja (ikkje detalja)

Sææært.

Du måtte jo ikke ha ølflaskene på fanget liksom....

Back
Topp