Væsking fra brystene

Ab95

Blir kjent med forumet
Litt ekkelt, men må spørre [emoji85] de siste ukene har brystene mine begynt å væske litt. Bare så lite at det samler seg litt midt i knoppen. Syntes denne væsken kan lukte litt ubehagelig til tider. Nesten innestengt? [emoji28]
Noen andre som sliter med det samme? Er det normalt?
 
Samme her. Hadde det fra uke 20 med første, og det startet noen uker før nå. Noen netter/dager lekker jeg litt også, så bruker rykke bh eller innlegg i de tynne alt.
 
Jeg har aldri vært gravid før så vet ikke hva som er vanlig.
Har ikke merket noe til råmelk eller lekk enda, er 23+6.

Er det fortsatt tidlig eller burde jeg merke noe?
 
Jeg har aldri vært gravid før så vet ikke hva som er vanlig.
Har ikke merket noe til råmelk eller lekk enda, er 23+6.

Er det fortsatt tidlig eller burde jeg merke noe?
Noen får det omtrent ved positov test og noen ikke får melka kommer i det babyen blir født. Som alt annet vef graviditet - alt er normalt [emoji4]
 
Jeg sluttet å amme for 1 år siden og får fortsatt ut noen dråper melk om jeg klemmer på brystene [emoji85]
 
Her har det også begynt å lekke siste ukene, helt klar væske som størkner :p
 
Nå har det begynt å lekke her også. Puppene har vært helt sprengt de siste par ukene. Det har roet seg nå, og så har det begynt å lekke pittepittelitt i stedet. Bare akkurat nok til at det blir litt vått :/
 
Jeg har ikke merket noe endringer på puppene siden de vokste i starten av graviditeten o_O
 
Med første kom melka da ungen ble født...regner med at det blir slik nå og
 
I mitt første svangerskap så kom dette i uke 21-22 og det ble bare mer og mer. Råmelk. Kunne sitte stille og spise frokost og brått hadde jeg de svææære våte ringene på t-skjorta/genseren :p Den dagen jeg fødte så bare rant det og rant det.
 
Her har det også vært lekking fra ca uke 19. Et par ganger jeg har sovet uten bh har jeg hatt en størknet stripe på hvert bryst, som oftest er det bare litt jeg ser i brystvorten.
Tar det bare som et godt tegn på at kroppen forbereder seg.
Men, her om dagen hadde vi lagt oss, og plutselig var det en våt flekk på armen og i dynen, da skvatt jeg litt
 
Merket plutselig igår at det hadde kommet råmelk på kjolen min, hadde ikke på bh.. var heeeldigvis bare hjemme [emoji23]
 
Let it flow, let it flooow, can't hold it back any moooore...[emoji1]

Lekker når jeg hører spedbarnsgråt[emoji6]
 
Det fikk jeg ganske tidlig. Sto i appen at det kunne komme råmelk, prøvde å klemme og da kom det o_O
Har også skiftet farge rundt nipplene (areola), blitt veldig mørk! Vet noen om de blir normale igjen etter fødsel??
 
Det fikk jeg ganske tidlig. Sto i appen at det kunne komme råmelk, prøvde å klemme og da kom det o_O
Har også skiftet farge rundt nipplene (areola), blitt veldig mørk! Vet noen om de blir normale igjen etter fødsel??
Ikke etter fødsel. Det er så baby lettere kan se, har jeg lest. Men en gang mellom jeg slutta å amme og nå i graviditeten har de blitt lysere igjen uten at jeg har tenkt over det. Tror jeg da. For har blitt mye mørkere nå underveis i hvert fall.
 
Back
Topp