Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir du mme rett etter maten?Adele drikker ca 350-400ml mme ila dagen og ca 2 dl vann i grøten. Men jo mer jeg øker fast føde mindre drikker ho..
Ja gir rett etter på dagen. Slik hun får nå er: 150 ml når hun våkner, alt fra 05.30-07.30, ikke alltid ho drikker opp, men stort sett. Så sovner hun igjen. Kommer ann på når hun våkner om det blir grøt og vann 10 eller 11.30. I dag ble det kl 10 (ho drikker liiiiite vann til, bare etpar svelg) så har jeg begynt å prøve med brød i 12 tiden, litt fruktmos og så melk lager av 90 med vann, men alltid mye igjen (Hun sutter bare på skivene å spytter de ut, så blir jo ikke mye mat av det heller) Kl 15 er det et halv middagsglass med vann til og mme med 60ml vann, sluker hun det får hun mer, men det er sjeldent. Grøt 18/18.15 ca og mme med 120 ml vann kl 19, så senga. Noe du ville endret på her? Tips tas gjerne i motGir du mme rett etter maten?
For det gjorde vi og det resulterte i lite mme, og hun trenger det så la om på planen. Nå er det vann til grøten i 7.30-8 tiden, mme i 9-9.30 tiden, vann til brødskiva i 12 tiden og mme i 13-14 tiden. Mens hun får mme rett etter kveldsgrøten da. Så i løpet av en dag lager jeg 3 flasker mme av 150 ml vann.
Sent from my iPhone using BV Forum
Får hun bare nr 2 av mme nå? Adele får 1 på morgen og kveld enda, redd hun ikke blir mett nok om hun bare får nr 2 nå.Gir du mme rett etter maten?
For det gjorde vi og det resulterte i lite mme, og hun trenger det så la om på planen. Nå er det vann til grøten i 7.30-8 tiden, mme i 9-9.30 tiden, vann til brødskiva i 12 tiden og mme i 13-14 tiden. Mens hun får mme rett etter kveldsgrøten da. Så i løpet av en dag lager jeg 3 flasker mme av 150 ml vann.
Her drikker hun og lite vann noen dager, mens litt mer andre dager så derfor tok jeg ikke det med i beregningene i mitt første innlegg herJa gir rett etter på dagen. Slik hun får nå er: 150 ml når hun våkner, alt fra 05.30-07.30, ikke alltid ho drikker opp, men stort sett. Så sovner hun igjen. Kommer ann på når hun våkner om det blir grøt og vann 10 eller 11.30. I dag ble det kl 10 (ho drikker liiiiite vann til, bare etpar svelg) så har jeg begynt å prøve med brød i 12 tiden, litt fruktmos og så melk lager av 90 med vann, men alltid mye igjen (Hun sutter bare på skivene å spytter de ut, så blir jo ikke mye mat av det heller) Kl 15 er det et halv middagsglass med vann til og mme med 60ml vann, sluker hun det får hun mer, men det er sjeldent. Grøt 18/18.15 ca og mme med 120 ml vann kl 19, så senga. Noe du ville endret på her? Tips tas gjerne i mot![]()
Ja, nå får hun bare det.Får hun bare nr 2 av mme nå? Adele får 1 på morgen og kveld enda, redd hun ikke blir mett nok om hun bare får nr 2 nå.
Det synes jeg hørtes mye utPå 5mnd kontrollen fikk jeg beskjed om at hun burde få ca 6dl vann om dagen.. aner ikke nå, men prøver å følge det iallefall.
-talatuten-
Hs sa her at grøten i vannet telte med, hvis ikke hadde ikke vi heller vært i nærheten.Det synes jeg hørtes mye utVi er ikke i nærheten av det her.. Er vannet i grøten inkludert her eller er det ca 6 dl de skal drikke?
Okei, det var da enda godt å høreHs sa her at grøten i vannet telte med, hvis ikke hadde ikke vi heller vært i nærheten.
Samme her.Ammer så har null kontroll over hvor mye hun får i seg, og så drikker hun vann flere ganger for dagen
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Drikker hun såå myeHer gir vi mme 120 +/- x5 og to ganger grøt med tilsammen 4 dl vann, også får hun vann hver gang hun får middag og grøt. Vi har også begynt å ha vannflaske i nærheten, så mellom måltidene får hun vann som tørstedrikk. Da risikerer vi heller ikke at hun fyller magen med drikke ved måltid, men får i seg nok væskedet aller aller viktigste er å følge med på hvor mage tissebleier babyen har
![]()
Her drakk hun 200 X5/6 når hun fikk kun mme så jeg tenkte ikke at det der var myeDrikker hun såå myeDet drakk såvidt snuppa når hun fikk kun mme.. Stor forskjell på barna ja.
Men det skal sies at hun alltid har vært småspist da.
Hihi, forskjell på de små jaHer drakk hun 200 X5/6 når hun fikk kun mme så jeg tenkte ikke at det der var mye
Det synes jeg hørtes mye utVi er ikke i nærheten av det her.. Er vannet i grøten inkludert her eller er det ca 6 dl de skal drikke?
Vannet i grøten telles ja.Hs sa her at grøten i vannet telte med, hvis ikke hadde ikke vi heller vært i nærheten.