væske...

Terese89

Andre møte med forumet
inatt så våkna eg av at det rant blank væske utav den ene puppen min, frika helt ut! noen andre så har opplevt dette?
 
Hehe, been there! Jeg lå i senga og såg på film, på siden slik at puppene ble litt klemt :P Når filmen var over merka jeg plutselig at jeg hadde DEN flekken på nattkjolen. Og frika nok ut like mye som deg :P

Men har forhørt meg litt rundt og det er visst helt normalt :)
 
jaaadaa, helt normalt det. for de fleste vil det komme noe senere, men man kan få det så tidlig også såvidt jeg vet 
er "starten" på melkeproduksjon.
 


Skittles skrev:
Hehe, been there! Jeg lå i senga og såg på film, på siden slik at puppene ble litt klemt :P Når filmen var over merka jeg plutselig at jeg hadde DEN flekken på nattkjolen. Og frika nok ut like mye som deg :P

Men har forhørt meg litt rundt og det er visst helt normalt :)


ikke får å vær for nysjerrig her, men har det noen samenheng med å være opphisset og ? 
siden den ene våknet av dere, og den andre såg film.. heh..tenkte om det kanskje var voksen film..
 
Det har eg og fått og eg frika helt ut. aldri vært gravid før så e jo litt skummelt med alle disse forandringene. eg blei så flau når eg sa det til sambo at eg gjemte meg under dyna.
Han flirte litt av meg så kom han heldigvis å ga meg en klem.

Idag har æ vært å kjøpt sånne innlegg til å ha i bhene. e så kjipt når dem blir fuktige. så får begynne å bruke dem litt i ny og ne.
Har også kjøpt meg bh forlenger!! Det e gull verd for da slippr eg å kjøpe nye bher fra en dag til en anna.
 


sissel84 skrev:


Skittles skrev:
Hehe, been there! Jeg lå i senga og såg på film, på siden slik at puppene ble litt klemt :P Når filmen var over merka jeg plutselig at jeg hadde DEN flekken på nattkjolen. Og frika nok ut like mye som deg :P

Men har forhørt meg litt rundt og det er visst helt normalt :)


ikke får å vær for nysjerrig her, men har det noen samenheng med å være opphisset og ? 
siden den ene våknet av dere, og den andre såg film.. heh..tenkte om det kanskje var voksen film..

Hehe, jeg kan nok ikke bidra til hypotesen din! :P Det var en helt vanlig film :-)
 
okey :) måtte jo bare lure litt.. følte jeg hadde hørt noe om vesking fra puppene i annledning sex å slik bare.. derfor tenkte jeg kanskje det var en sammenheng i starten :P
etterhvert veit jeg jo så å si alle lekker og må ha puter i bh for å slippe lekasje og sånn :) var bare nå i startfasen jeg tenkte kanskje kanskje..  har ikke merket noe til det selv enda, og er i uke 23 nå..
 
det er helt normalt og er begynnelsen på råmelk.. den er kjempe viktig for babyen så bare ikkje finn på å pumpe ol om det blir mye..:)
noen får det veldig tidlig mens andre får det ikkje i det hele før babyen blir født.. eller før helt i slutten.. eg har opplevd å få tidlig med nr 1 og helt i slutten av.skapet med nr 2.. har ikkje noe enda denne gangen iallefall.. 
melk kommer det nesten uansett etter fødsel.. uavhengig av hvor mye og hvor tidlig en får råmelk.
 
Back
Topp