Vært vekke en stund....

frøkenblaa

Elsker forumet
Jada, rekker desverre ikke være så aktiv her inne om dagen. Har vært litt på ferie, og nå har jeg begynt å studere. Leser medesin grunnfag, noe som er en ny arena for meg. Tror det blir spennede, men krever en god del av meg. Særlig når jeg har en aktiv tass, pluss gravid(og trøtt).

Ellers har jeg på 2 uker ikke orket inn heller. Har hatt en følelse at lille i magen ikke var mere. Har avventet en god stund, for å se om følelesen har endret seg, eller kjente liv igjen. Men ingen forandring. I dag fikk jeg låne meg et utralydapparat. Og det er liv der inne[:D] Ble VELDIG lettet. Skal sjekke igjen i morra tidlig, bare for å betrygge meg en gang til før jeg leverer tilbake apparatet.

Håper det går bra med dere andre her inne. Kommer til å være litt av og på fremover. Håper det går bra.

godt å ha deg tilbake...MEn du, nesten gang du er redd eller begymret...Kan du ikke bare løpe ned døra til legen eller jm da...? så slipper du å gå å være redd...[:)]

Hvor mange uker nå da?

Medisin grunn fag ja...Lurer egentlig litt på det selv...Men vet ikke om jeg får stipend på det...Og om jeg orker...det blir noe annet...[:-]Er selv veldig interessert i i kroppen og dens funksjon...Ooog tror det vil bli en pluss når jeg skal søke meg inn på sykepleien om par år...[8D] I og med at jeg ikke har noe annet[:-]

Hvor tar du dette faget hen??

kjekkt at du titta innom i gjenn[;)] Blir innponert eg av alle som klarer å studere og at påtil har småtroll det står det respekt av [;)] Håper at urone over den lille vil sleppe taket når du kan kjenne liv kvardag det er vel ikkje så lenge til [:D] glede meg sjølv veldig til det[:D]

ORIGINAL: *MaCa*

godt å ha deg tilbake...MEn du, nesten gang du er redd eller begymret...Kan du ikke bare løpe ned døra til legen eller jm da...? så slipper du å gå å være redd...[:)]

Hvor mange uker nå da?

Medisin grunn fag ja...Lurer egentlig litt på det selv...Men vet ikke om jeg får stipend på det...Og om jeg orker...det blir noe annet...[:-]Er selv veldig interessert i i kroppen og dens funksjon...Ooog tror det vil bli en pluss når jeg skal søke meg inn på sykepleien om par år...[8D] I og med at jeg ikke har noe annet[:-]

Hvor tar du dette faget hen??

Kunne jo ha reist til legen, men er så lei av å renne ned dørene der. De første 8 mnd til forrige baby var vi på legekontoret hver dag. Bortsettfra lørdag og søndag. Da hendte det vi måtte til legevakten istedet. Derfor ville jeg avvente å se litt. Men nå er det jo i orden. Og det er godt.[:D]

Jeg leser hos Helsehøgskolen, Encefalon. Tar det over nettet. Koster en god del, så er jo viktig at jeg klarer å fullføre. Jeg får ikke stipend, for gubben tjener for mye. Men jeg har søkt om lån, og det får jeg.......håper jeg(hvis ikke vet jeg ikke hvordan vi skal få det til[:o])

Om du skal ta sykepleien, tror jeg ikke jeg hadde giddet å tatt medesin grunnfag også, er visst mye av det samme man gjennomgår. Så da blir det nesten litt bortkastete penger, når dette studiet er privatskole. Tror det koster ca 63.oookr i skolepenger pluss ca 9000kr i bøker. [8|]
Sykepleien får du jo på høyskole.

Back
Topp