Vært ute på tur!!

Ella

Glad i forumet
Da har jeg vært ute på en laaaang trilletur, skikkelig godt. Føler meg så sprek!!! Kan jo ikke bare sitte her inne, eller......???

Gleder meg til jeg skal ut på lange trilleturer også!!!![:D]

Hørtes deilig ut gitt...... Gleder meg veldig til mange lange trilleturer jeg og! Så fint å høre at du er i form!!!!!

Ha en flott trillehøst[;)]

Gled dere, er ganske koselig ja!! Jeg gikk på krykker de siste mnd av sv. skapet, er glad jeg er i form!!! Nå er det husarbeid som står på tapetet[:'(]

Vårbarn er perfekt (andre barn også altså!!!). Slipper å kle på dem så mye, er vanskelig nok innimellom å vite hvor mye du skal kle på nurkene. Det er hvertfall helt fantastisk[:D]

Har ingen i vogn å trille (enda...håpe håpe håpe) så jeg går mange turer hver dag med hunden vår [;)]
Men kos med vårbarn ja..Sønnen min på 10 er født 26. Mai.

Kathrine

[:D]Har akkuratt gått en lang tur med voffen min.Gleder meg til våren,da må jeg vel lære voffe opp til å være trekkhund,(tror ikke det nei....) Møtte en dame med baby på 6 uker,sukk,de er så nyyydelige når de sover.....[:D]
Katrine,hva slags hund har du? Kansje vi har møtt hverandre på tur før, uten å vite om det.

Ja kansje det du..hehe! En liten Jack Russel Terrier (hvit, brun & svart).
Ja de smårolligene er bare sååååååå nusselig...kan spise rett å slett..kan lukte i timesvis på dem!
Kordan hund har du da Micamor?

[:D]Har vakkert hårete blandingsmonster jeg... Han er helt sort ,på str med en ...hmmm.. collie kansje? Han er New Foundlender,Chow Chow og Border Collie+ litt katt kanskje ? Han er 6 og et halvt år er ikke kranglete,har aldri sloss,og er lydig. Mammas beste venn,og en av norges mest bortskjemte hunder....
Vi kunne jo kansje møtes for å gå tur en dag?

Klart vi kan det Micamor, jeg gjør fint lite om dagen! Jobber ikke, tar en videreutdanning via nett.
Bare gi et pip, jeg er å treffe her stort sett hver dag [:D]

Klem Klem

Back
Topp