Vært så flink

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
idag jeg...
Nå har jeg vaska hele første etg her. To stuer, to ganger, en liten do og kjøkkenet. Så nå lukter det godt og rent hele veien... Også har jeg laga pannekake røre som vi skal kose oss med etterpå.

Gjett om jeg skal gjøre absolutt INGENTING imorra da [:)][:D]

Flink du har vært da!! Ja da kan du slappe av i morgen med god samvittighet [:D]

Jeg syns jeg går å rydder og rydder hele dagen jeg. En 1 åring roter rimelig mye igrunn! Og søler [>:]

Sveiver over med støvsuger`n hver dag her jeg.. Moro [8|][:'(]

Ja, får det vel sånn etterhvert jeg å tenker jeg...hehe! Så får nyte det nå at det faktisk er rent en liten stund etter at det er vaska.

Vært ganske så effektiv idag du å. Er så deilig med alt man er ferdig med...[:)]
Men der minte du meg faktsik på den påske pynten.
Hmm...Lurer på hvor i alle dager jeg har lagt den hen jeg?!? [8|]

har hengt ut tepper og dyner og puter og ryddet og støvsugd overalt, så imorgen må jeg vaske her! mannen skal hjelpe meg å riste og banke puter og gulvtepper etterpå nå, så da blir det rent og pent til påske[:)][:)]
vi er noen flinke junimødre![:)][:)]

jaggu e vi flink ja. har vaska ned hele kjøkkenet i dag; oppå skapene, inni kjøleskap, vindu, lister og alle skapdører samt komfyr. Hivi ut alt på stua, støvsugd sofaen, tømt ovnen for aske og tørket støv overalt og vaska gulvet til slutt[&:]sliiiiiiiiiiten no. men deilig rent[;)]

Vært kjempeflink idag du å [:)]

Så deilig å komme seg ut i sola og få litt farge. Super nydlig vær om dagen.

Oiii.... Så flinke dere er alle sammen!!
Jeg har bare fått tørket bittelitt støv her oppe idag, jeg...
Gidder ikke vaske før sambo er ferdig med rotet og støvet i kjelleren (pusser opp bad)! Og rundvasken taes ikke før ALT er ferdig etter påske..
Hadde planer om å vaske bil og vinduer ute, men det ble bare med planen, gitt[8|]

Jøss, det må jeg si.
Vi er ganske effektive junisnupper vi [:)][:D]

Back
Topp