Leah(prinsesse i magen)
Flørter med forumet
Alt bra med snuppa,og hode festet 2400gram er hun på nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del var det pga at sf-målet ikke hadde økt på to uker (fra 35+2 til 37+2) til tross for at hodet sto godt festet ned i bekkenet også i uke 35. Jordmor sa hun normalt ville hatt meg inn igjen denne uka for å se hvordan det så ut da, men siden dette ikke var mulig å få til, henviste hun meg i stedet til ul for vekstestimering.Er det noe spesielt man må gjøre for og få sånn vekst kontroll?
Ok men alt sto bra til for deg og babyen din eller?For min del var det pga at sf-målet ikke hadde økt på to uker (fra 35+2 til 37+2) til tross for at hodet sto godt festet ned i bekkenet også i uke 35. Jordmor sa hun normalt ville hatt meg inn igjen denne uka for å se hvordan det så ut da, men siden dette ikke var mulig å få til, henviste hun meg i stedet til ul for vekstestimering.
Ja, alt så fint ut! Lillemor lå 4% over snitt og så ut til å kose seg veldig med å sutte på fingrene sine.Ok men alt sto bra til for deg og babyen din eller?
Jeg vil også ha estimert vekt
Du var på ultralyd på fødeavdelingen eller?Ja, alt så fint ut! Lillemor lå 4% over snitt og så ut til å kose seg veldig med å sutte på fingrene sine.
Ja.. Langt å kjøre for min del, men fikk da gjort unna noen ærend på samme turen.Du var på ultralyd på fødeavdelingen eller?