Leah(prinsesse i magen)
Flørter med forumet
Alt bra med snuppa,og hode festet
2400gram er hun på nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del var det pga at sf-målet ikke hadde økt på to uker (fra 35+2 til 37+2) til tross for at hodet sto godt festet ned i bekkenet også i uke 35. Jordmor sa hun normalt ville hatt meg inn igjen denne uka for å se hvordan det så ut da, men siden dette ikke var mulig å få til, henviste hun meg i stedet til ul for vekstestimering.Er det noe spesielt man må gjøre for og få sånn vekst kontroll?![]()
OkFor min del var det pga at sf-målet ikke hadde økt på to uker (fra 35+2 til 37+2) til tross for at hodet sto godt festet ned i bekkenet også i uke 35. Jordmor sa hun normalt ville hatt meg inn igjen denne uka for å se hvordan det så ut da, men siden dette ikke var mulig å få til, henviste hun meg i stedet til ul for vekstestimering.
Ja, alt så fint ut! Lillemor lå 4% over snitt og så ut til å kose seg veldig med å sutte på fingrene sine.Okmen alt sto bra til for deg og babyen din eller?
Jeg vil også ha estimert vekt![]()
Du var på ultralyd på fødeavdelingen eller?Ja, alt så fint ut! Lillemor lå 4% over snitt og så ut til å kose seg veldig med å sutte på fingrene sine.![]()
Ja..Du var på ultralyd på fødeavdelingen eller?