Vært på uttak

Fiona.

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Da er vi hjemme fra uttak.
Vi fikk først se "kompisene" til mannen i mikroskop. Drittøft [:)][:)], der skjønte jeg at hoppe av i svingen ikke han være en god prevensjonsmetode, en dråpe er nok.
Deretter fikk jeg satt kanylen og ble sittende å vente 5 min før de sa at det var vår tid.
Opp i stolen, og nå begynte jeg å bli litt nervøs, og jeg tror det var tre sykepleiere der som styrte med sitt.
Hun ene satt morfinen og sa at jeg sikkert ville bli tullerulsk i hodet, men kjente ingenting før jeg skulle si navnet og fødselsnr mitt til lab dama. Jeg måtte si fødselsnr mitt to ganger for jeg ble drita full. Fy søren den funka [:D] [:D]
Legen kom og satte lokalbedøvelsen, den kjente jeg ikke. Hun startet på ene siden og sa 6 egg. Det var det jeg hadde sagt til mannen når vi fikk beskjed om at det var 12 poser de skulle ta fra. Vi er ikke ferdig ennå sa legen også startet hun på andre siden, og den kjente jeg. [:@][:@] Fy faen det var vondt. Tårene begynte å trille, selv om at jeg bare hadde vondt når hun kom gjennom veggen.

Vi endte opp med 10 egg som jeg vil si meg veldig fornøyd med. Nå må vi krysse fingre og tær på at de fleste blir befrukta.
Jeg har ikke vondt nå i ettertid. Bare litt ømt selvsagt.

10 egg er jo perfekt! Håper på god befruktning [:)]

Gleder oss til telefonsamtalen imorra[:D][:D]

Kjempe bra med 10 egg[:)] Gleder meg til oppdatering[:)][:)] Dette skal gå deres vei nå!!!

ORIGINAL: Ivara

10 egg er jo perfekt! Håper på god befruktning [:)]

ORIGINAL: Ida82

Kjempe bra med 10 egg[:)] Gleder meg til oppdatering[:)][:)] Dette skal gå deres vei nå!!!

Absolutt [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Anne L

10 egg er jo kjempebra[:)] Håper de blir befrukta alle sammen[:D] 

sign. Masse lykke til med fortsettelsen! [:)]

Back
Topp