Vært på ultralyd:-)

Jeg fikk den siste timen først, og den andre timen etterpå slik at typen kunne være med, så begge er egentlig ordinær.

Merkelig at de kan måle så ulikt. Jeg vil jo tro at den som var den 2. er mest riktig, i og med de brukte lengre tid på å finne målingene og i forhold til menstermin (med mindre du har full kontroll på EL... Så synes jeg det virker som det er vanligere at man blir tilbakesatt litt, enn frem).
MEN, i forhold til eventuell overtid etc, så ville jeg heller ha gått etter tidligste termin...
Men, de skal jo strengt tatt skrive opp terminen..? Ville snakket med jordmor.
 
Men var begge to på sykehuset? De skal jo skrive den nye terminen på helsekortet ditt, har de ikke gjort det? :happy:
Ja, to ulike sykehus. Jo, men klarte jo selvfølgelig å glemme det når jeg var på den andre timen. Angrer på at jeg ikke spørte han når jeg var der.
 
Ja, to ulike sykehus. Jo, men klarte jo selvfølgelig å glemme det når jeg var på den andre timen. Angrer på at jeg ikke spørte han når jeg var der.
Det første stedet, der de brukte god tid, var det på det sykehuset du har fått fødeplass? Og skrev de opp på helsekortet? Da hadde jeg personlig gått ut i fra den :)
 
Back
Topp