mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Alt gikk superfint
Jeg fortalte gyn om at fastlegen hadde skremt vettet av meg med all den snakk om misdannelser pga Zofran
Gyn ristet på hodet å skrev ut 100 tabletter med Zofran til meg å viste at det var snakk om "kun" 3 ekstra stk ut av 10.000 gravide der det ble avdekket leppe-gane-kjevespalte. Så jeg skulle bare ta Zofran med god samvittighet å ikke uroe meg mer for det
Han er SÅ god
Gynekologen jeg går til er spesialist, og han gikk grundig over babyen(45 min). Sjekket lille fra topp til tå og ham mente at bebis var frisk som en fisk

Lille hadde hjerteslag på 151 pr min
Og det ser ut som vi får en liten guttebass
Han var 80% sikker, men bildene ser unektelig ut som gutt. Han måtte poke lenge til lille, for bebis var helt laidback og ville bare ligge å chille å ikke vise seg fram
Bestiller meg en ny UL til om noen uker igjen, tenker jeg
Mannen var så glad for å se lille I magen, da ble det fort mer virkelig for han også

Jeg fortalte gyn om at fastlegen hadde skremt vettet av meg med all den snakk om misdannelser pga Zofran
Han er SÅ god
Gynekologen jeg går til er spesialist, og han gikk grundig over babyen(45 min). Sjekket lille fra topp til tå og ham mente at bebis var frisk som en fisk

Lille hadde hjerteslag på 151 pr min
Han var 80% sikker, men bildene ser unektelig ut som gutt. Han måtte poke lenge til lille, for bebis var helt laidback og ville bare ligge å chille å ikke vise seg fram
Bestiller meg en ny UL til om noen uker igjen, tenker jeg

Mannen var så glad for å se lille I magen, da ble det fort mer virkelig for han også

Last edited:

Og ja, ser ut som det blir en liten gutt til I gjengen
Synes også helt klart det ser ut som en liten gutt