• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

vært på ul

t.t.h.

Elsker forumet
gikk ikke slik jeg hadde håpet på[&:][&:][&:]denne slimhinna var bare 5 mm og det var ikke bra nok[&:][&:]noen som hvet hvor tykk den skal vær??men det positive er at hausken tar oss inn i neste uke selv om de har ferie[:D][:D][:D]skal øke progynova fra 8 mg til 10 mg ny ul på torsdag.

Så kjedelig då. Men da går seg nok til med den økningen av progynova. Trur slimhinna skal væra på rundt 12 mm. Eg hadde det akkurat som deg under mitt fryseførsøk og det gjekk jo kjempebra[;)] Så flott at Hausken tar ein pause fra ferien då[:D]

Så superflott at de tar dere inn selv om de har ferie da[:)][:)][:)] Dette ordner seg nok skal du se[:)][:)][:)] Den økte dosen gjør nok susen[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Så superflott at de tar dere inn selv om de har ferie da[:)][:)][:)] Dette ordner seg nok skal du se[:)][:)][:)] Den økte dosen gjør nok susen[:)][:)][:)]

Signerer.

Tror det er riktig som de sier over...10-13 eller noe slikt. Snart er du nok ruger, for en god service du får :)

Krysser fingrene for at du blir ruger neste uke[:D]

Slimhinnen skal være mininum 7mm ved fryseforsøk, før de bestemmer innsett dag. Det ideelle er 10mm.

Auka dose gjer nok susen skal du sjå[:)] Frå 10 mm og opp er vel det optimale ja. Lykke til på torsdag! Flott at Hausken tek deg inn i ferien! Hadde blitt forferdeleg bale om du hadde måtta utsatt forsøket berre pga at dei skal ha ferie!

Satser på at doseøkningen gjør underverker! [:D] Og kjempe bra at de tar deg inn til tross for høstferie neste uke [;)] Dette skal nok gå bra skal du se [;)]

Mine var 9-10 når innsett på bestemt (første ul).. Men skulle gå fem dager på progynova fra ul til innsett..
Med økningen i dosen ser nok alt bra ut på neste ul..
Kjempe bra service fra Hausken! [:)]

Så kjedelig at slimhinna ikke var blitt tykkere, men økt dose er nok det som skal til! Bra service at de tar deg inn selv om de har ferie!![:D][:D] Lykke til til uka, da er du ruger igjen!

ORIGINAL: RANDÅLF

ORIGINAL: Nesing

Du skal se doseøkningen nå gir en tykkere slimhinne og at du dermed er klar for innsett til uken. Lykke til med ny UL på torsdag. Håper på et helt annet resultat da! 

Jeg var på UL en mandag, da var slimhinna 7,9 mm.
FIkk innsett fredagen. Jeg gikk på 8 mg. Progynova.

Håper økning av dosen gjør susen, så du snart får innsetting[:)]
Lykke til.

tusen takk alle sammen[;)][;)][;)]

har tenkt litt tilbake i tid når jeg hadde 2 fryseforsøke så måtte jeg også øke dosen til 10 mg, og da ble jeg faktisk gravid, men mista jo spiren. kansje dette bare er positivt[:D][:D][:D]men skal ikke ha for høye forventninger[;)][;)]syns det var knallbra at hausken ville ta meg inn i ferien, det hadde jeg faktisk ikke forventa, var forberedt på og avbryte forsøket.

Må være over 7 mm står det i mine papirer. Masse lykke til på ny ul, regner med alt ser bra ut da, og at du snart er ruger! Spennende dette!!! [:)][:)][:)]

Back
Topp